Duckriders.gr
Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Logo2511
Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Logo2511
Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Το πρώτο επίσημο ελληνικό φόρουμ αποκλειστικά για τους duckriders!!
 
ΠόρταλΦόρουμΕικονοθήκηΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999)

Πήγαινε κάτω 
4 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Γλάρος
Junior ducker
Junior ducker
Γλάρος


Άντρας Ονομα : kammeni flatza
Τόπος : AIGALEOU AVENUE
Ηλικία : 31
Μηχανη : ΗΟΝDA C50 100cc
Αριθμός μηνυμάτων : 666

Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999)   Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Icon_minitimeΚυρ 02 Ιαν 2011, 04:53

Τα θρυλικά παπιά της Honda, τα δίκυκλα που πουλήθηκαν σε πάνω από 60εκ. μονάδες παγκοσμίως, είναι συνδεδεμένα με την παγκόσμια ιστορία του μοτοσικλετισμού και ειδικά στην Ελλάδα τρέφουμε τρυφερά συναισθήματα γι αυτά. Η απόκτησή ενός τέτοιου παπιού όμως εν έτη 2011 θα πρέπει να οφείλεται σε ρομαντικά και συναισθηματικά κίνητρα και όχι πρακτικά.


Οι υποψήφιοι αγοραστές ενός Honda C50/70/90 θα πρέπει να έχουν υπόψη:



.Οι επιδόσεις τους (το C50 μετά βίας φτάνει τα 60χλμ/ώρα) και τα παρωχημένα τεχνικά τους χαρακτηριστικά (ανάρτηση με οδηγούντες βραχίονες, μηχανικά ταμπούρα, κιβώτια 3 σχέσεων) τα καθιστούν μάλλον ακατάλληλα για τις σημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες.



.Σε εργοστασιακή μορφή τα «C» της Honda ήταν τέρατα αξιοπιστίας και τα προβλήματα που θα συναντούσε κανείς δεν ήταν κάτι παραπάνω από τις λάμπες του πίσω φαναριού που επέμεναν να καίγονται και τις ακτινωτές ζάντες που ήταν επιρρεπείς στο στράβωμα και στο τρύπημα της σαμπρέλας εσωτερικά.


.Σημείο ελέγχου πρέπει να είναι επίσης η κατάσταση των ταμπούρων. Φρένο στο οποίο η ντίζα είναι σωστά τεντωμένη αλλά εξακολουθεί να μην φρενάρει σημαίνει ότι το ταμπούρο πνέει τα λοίσθια και χρειάζεται αντικατάσταση.



.Καθώς όλα τα C50/70/90 που υπάρχουν σήμερα έχουν πολλά χρόνια στην πλάτη τους, είναι αναπόφευκτο να είναι φορτωμένα με ιμιτασιόν ανταλλακτικά. Αν μιλάμε για φανάρια, φτερά, ποδιά ή εξάτμιση δεν υπάρχει αντικειμενικά πρόβλημα αξιοπιστίας. Η αλλαγή τους (με άλλο ιμιτασιόν) απαιτεί ελάχιστα χρήματα. Τα πιο επίφοβα είναι τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά και αυτά που έχουν σχέση με τον κινητήρα. Στην περίπτωση που το εξεταζόμενο δίκυκλο συνοδεύεται από εκτεταμένες μετατροπές, καλό είναι να ψάξετε για κάτι πιο original.



.Μεταλλικοί θόρυβοι από την κυλινδροκεφαλή στο ρελαντί σημαίνουν φθαρμένη καδένα και ρεγουλατόρο ή αρρύθμιστες βαλβίδες. Στην περίπτωση ιμιτασιόν κυλινδροκεφαλής όμως, μπορεί να είναι κάτι πολύ χειρότερο (πχ φθαρμένα έδρανα ζύγωθρων), οπότε μακριά.



.Μακριά επίσης από καρμπυρατέρ με «περίεργες» διαστάσεις και σχήματα. Ρυθμίζονται πολύ δύσκολα και απορρυθμίζονται πανεύκολα.



.Σημείο ελέγχου είναι και τα κουζινέτα της εμπρός ανάρτησης που εμφανίζουν εύκολα τζόγους και οι βάσεις των εμπρός αμορτισέρ που έχουν την τάση να σπάνε λόγω έκτασης στο φρενάρισα.





Εν τούτοις, αν συμβιβαστείς με τις ασθενικές επιδόσεις και την περίεργη οδική συμπεριφορά, τα Super Cub της Honda μπορούν να σε συντροφέψουν για πολλά χρόνια με ελάχιστο κόστος, αφού χρειάζονται μόνο την βασική συντήρηση, είναι εξωφρενικά απλά σαν κατασκευή και υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικών ασιατικής προέλευσης.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
zedakias




Άντρας Ονομα : zedakias
Τόπος : 8essaloniki
Ηλικία : 31
Μηχανη : yamaha z
Αριθμός μηνυμάτων : 81

Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999)   Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Icon_minitimeΚυρ 02 Ιαν 2011, 05:16

Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) 511110
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Strogylofanareas!!!!
Moderator
Moderator
Strogylofanareas!!!!


Άντρας Ονομα : Ηλιας
Τόπος : Ακρατα
Ηλικία : 28
Μηχανη : Honda C50 (Στρογγυλοφαναρο) 72cc
Αριθμός μηνυμάτων : 1215

Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999)   Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Icon_minitimeΔευ 03 Ιαν 2011, 00:47

Πολυ καλο 8εμα γλαρε... μπραβο... μονος το εγραψες??


Γλάρος έγραψε:

.Σε εργοστασιακή μορφή τα «C» της Honda ήταν τέρατα αξιοπιστίας και τα προβλήματα που θα συναντούσε κανείς δεν ήταν κάτι παραπάνω από τις λάμπες του πίσω φαναριού που επέμεναν να καίγονται και τις ακτινωτές ζάντες που ήταν επιρρεπείς στο στράβωμα και στο τρύπημα της σαμπρέλας εσωτερικά.

αααααα να γιατι ποτε δεν κρατουσε πανω απο κανα 2μηνο η λαμπα!
χεχεχεχεχε









.Μεταλλικοί θόρυβοι από την κυλινδροκεφαλή στο ρελαντί σημαίνουν φθαρμένη καδένα και ρεγουλατόρο ή αρρύθμιστες βαλβίδες. Στην περίπτωση ιμιτασιόν κυλινδροκεφαλής όμως, μπορεί να είναι κάτι πολύ χειρότερο (πχ φθαρμένα έδρανα ζύγωθρων), οπότε μακριά.


Σημείο ελέγχου είναι και τα κουζινέτα της εμπρός ανάρτησης που εμφανίζουν εύκολα τζόγους και οι βάσεις των εμπρός αμορτισέρ που έχουν την τάση να σπάνε λόγω έκτασης στο φρενάρισα.


τα κοκκινουλι τι ειναι ?? χεχεχεχε




Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.youtube.com/user/RCDevelopments1?feature=mhum
Γλάρος
Junior ducker
Junior ducker
Γλάρος


Άντρας Ονομα : kammeni flatza
Τόπος : AIGALEOU AVENUE
Ηλικία : 31
Μηχανη : ΗΟΝDA C50 100cc
Αριθμός μηνυμάτων : 666

Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999)   Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Icon_minitimeΔευ 03 Ιαν 2011, 03:28

κουζινετα και εδρανα ειναι τα ρουλμαν αλλα ειναι διαφορετικα
ζυγωθρο ειναι το κοκορακι που ανοιγει την βαλβιδα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Strogylofanareas!!!!
Moderator
Moderator
Strogylofanareas!!!!


Άντρας Ονομα : Ηλιας
Τόπος : Ακρατα
Ηλικία : 28
Μηχανη : Honda C50 (Στρογγυλοφαναρο) 72cc
Αριθμός μηνυμάτων : 1215

Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999)   Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Icon_minitimeΔευ 03 Ιαν 2011, 04:19

ααααα οκ... καταλαβα... ευχαριστω πολυ... Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) 614667
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.youtube.com/user/RCDevelopments1?feature=mhum
lakis97




Αριθμός μηνυμάτων : 1

Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999)   Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999) Icon_minitimeΠεμ 05 Σεπ 2013, 09:53

geia sas mhpws mporei na me voh8eish kaneis egw exw ena mhxanaki glx strogilofanaro kai eixa mia 50ara mhxani kai douleve kala alla htan 6volto kai twra to evala mia 90ara kai einai 12volto alla3a thn poinioplaka ton polaplasiasth kai den stelnei reuma ti na kanw?????????????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Οδηγός αγοράς Honda C50/C70/C90 (1967 – 1999)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Επιμελής οδηγός...
» Οδηγός site για ανταλλακτικά & αξεσουάρ μοτοσυκλέτας!
» Honda cbf 125
» Honda c50 6V
» honda c50 12v

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Duckriders.gr :: Πάπιες :: Μάρκες :: Honda-
Μετάβαση σε:  
.
Copyright © 2010-2012, duckriders.gr
Forumgreek.com | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις