Το πρώτο επίσημο ελληνικό φόρουμ αποκλειστικά για τους duckriders!! |
|
| Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Strogylofanareas!!!! Moderator
Ονομα : Ηλιας Τόπος : Ακρατα Ηλικία : 28 Μηχανη : Honda C50 (Στρογγυλοφαναρο) 72cc Αριθμός μηνυμάτων : 1215
| Θέμα: Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. Τετ 06 Απρ 2011, 09:25 | |
| κάπου το διαβσα παιδες.. λέει αυτο το παπι εχει καρμπυρατερ με υποπιεση.. τι ακριβως ειναι αυτο. και τη διαφορα εχει απο το μηχανικο καρμπυρατερ ?? | |
| | | kostaskk18
Τόπος : mitilini-leykada Μηχανη : aprilia sx 50,yamaha tdr 125 Αριθμός μηνυμάτων : 65
| Θέμα: Απ: Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. Τετ 06 Απρ 2011, 11:32 | |
| απο οτι εχω ακουσει εχει μικροτερη καταναλωση αλλα ο κινητιρας ειναι πιο αργοστροφος με αυτο και αργει να ενεβασει στροφες...νωμιζω οτι τετοιο εχει και το cbr 125. | |
| | | Duckrider Admin
Ονομα : Δημητρης Τόπος : Νικαια Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 685
| Θέμα: Απ: Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. Τετ 06 Απρ 2011, 19:19 | |
| Η διαφορά τους είναι στον τρόπο ελέγχου του slide. To slide δεν είναι τίποτα άλλο από μια βαλβίδα, μια βάνα να το πω, πάνω στην οποία είναι στερεομένη η βελόνα του κεντρικού ζιγκλέρ. Ανεβαίνει το slide, σηκώνεται κι η βελόνα, αφήνει περισσότερο κενό (αύξηση διατομής) για να περάσει η βενζίνη από το κεντρικό ζιγκλέρ, ενώ ταυτόχρονα αφήνεται και πιο πολύς αέρας να διέλθει μέσα από το venturi του καρμπυρατέρ.
Το θέμα είναι λοιπόν τι σηκώνει το slide για να συμβούν όλα τα παραπάνω και να πάει πιο πολύ μείγμα στο θάλαμο καύσης κλπ κλπ...
(α) Στο καρμπυρατέρ υποπίεσης, αμέσως μετά το slide υπάρχει η πεταλούδα η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ντίζα του γκαζιού. Αυτή είναι μια κυκλική βαλβίδα που όταν έχουμε κλειστό γκάζι είναι σε κατακόρυφη θέση, φράζοντας πλήρως το venturi (=τον σωλήνα παροχής αέρα του καρμπυρατέρ). Όταν τραβάμε το grip, την γυρίζουμε μέχρι και οριζόντιας θέσης (=πλήρες άνοιγμα του γκαζιού). Όσο περισσότερο στρέφεται η πεταλούδα τόσο μεγαλύτερη είναι και η διατομή που αφήνει ελέυθερη ώστε να περάσει ο αέρας μετά το slide. Ταυτόχρονα όμως η υποπίεση του κυλίνδρου συγκοινωνεί με το φλοτέρ του slide. To φλοτέρ είναι ένας θάλαμος... χμμ το πάω μακρυά.
Τέλος πάντων, το κατά πόσο θα σηκωθεί το slide ελέγχεται ΕΜΜΕΣΩΣ από την στροφή της πεταλούδας.
(β) Στα μηχανικά καρμπυρατέρ, η ντίζα του γκαζιού είναι εκείνη που σηκώνει ΑΜΕΣΑ το slide (ή γκιλοτίνα).. και όταν κλείνει αυτή επιστρέφει στην κάτω θέση με την επενέργεια ελατηρίου. Το πλεονέκτημα του έναντι εκείνου που χρησιμοποιεί την υποπίεση είναι καλύτερη απόκριση στους χειρισμούς του αναβάτη, μεγαλύτερο ξέσπασμα στις χαμηλές στροφές, και βελτιωμένη ροή του αέρα στις μεσαίες αφού δεν βρίσκει το εμπόδιο της πεταλούδας. Μειωνέκτημα (αν μπορεί να θεωρηθεί αυτό) είναι η έλειψη προοδευτικότητας σχετικά με την πλήρωση του θαλάμου καύσης. Στο υποπίεσης πχ. ένα απότομο άνοιγμα του γκαζιού δεν ακολουθείται και από εξίσου εκρηκτικό μπαμ.. αλλά η δύναμη έρχεται πιο ομαλά.
Κατά τη γνώμη μου είναι ζήτημα φιλοσοφίας του καρμπυρατέρ, για το αν θα χρησιμοποιηθεί μηχανικό ή υποπίεσης.. δεν νομίζω ότι το ένα είναι απολύτως καλύτερο από το άλλο κι ας ακούγονται ΤΑ εγκώμια για το FCR της Keihin. Το FCR είναι ένα εξαιρετικό καρμπυρατέρ που συνδυάζει με επιτυχία τα θετικά του μηχανικού με κάποια σχετική προοδευτικότητα, λόγω του εξελιγμένου μηχανισμού κίνησης του slide. Παρόλαυτα, τα παραπάνω άλογα που δίνει, οφείλονται κυρίως στην διάταξη των ζιγκλέρ του και το άριστο σετάρισμα του, καθώς και στην βοηθητική επιταχυντική αντλία που διαθέτει. | |
| | | Strogylofanareas!!!! Moderator
Ονομα : Ηλιας Τόπος : Ακρατα Ηλικία : 28 Μηχανη : Honda C50 (Στρογγυλοφαναρο) 72cc Αριθμός μηνυμάτων : 1215
| Θέμα: Απ: Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. Πεμ 07 Απρ 2011, 01:47 | |
| - duckrider έγραψε:
- Η διαφορά τους είναι στον τρόπο ελέγχου του slide. To slide δεν είναι τίποτα άλλο από μια βαλβίδα, μια βάνα να το πω, πάνω στην οποία είναι στερεομένη η βελόνα του κεντρικού ζιγκλέρ. Ανεβαίνει το slide, σηκώνεται κι η βελόνα, αφήνει περισσότερο κενό (αύξηση διατομής) για να περάσει η βενζίνη από το κεντρικό ζιγκλέρ, ενώ ταυτόχρονα αφήνεται και πιο πολύς αέρας να διέλθει μέσα από το venturi του καρμπυρατέρ.
Το θέμα είναι λοιπόν τι σηκώνει το slide για να συμβούν όλα τα παραπάνω και να πάει πιο πολύ μείγμα στο θάλαμο καύσης κλπ κλπ...
(α) Στο καρμπυρατέρ υποπίεσης, αμέσως μετά το slide υπάρχει η πεταλούδα η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ντίζα του γκαζιού. Αυτή είναι μια κυκλική βαλβίδα που όταν έχουμε κλειστό γκάζι είναι σε κατακόρυφη θέση, φράζοντας πλήρως το venturi (=τον σωλήνα παροχής αέρα του καρμπυρατέρ). Όταν τραβάμε το grip, την γυρίζουμε μέχρι και οριζόντιας θέσης (=πλήρες άνοιγμα του γκαζιού). Όσο περισσότερο στρέφεται η πεταλούδα τόσο μεγαλύτερη είναι και η διατομή που αφήνει ελέυθερη ώστε να περάσει ο αέρας μετά το slide. Ταυτόχρονα όμως η υποπίεση του κυλίνδρου συγκοινωνεί με το φλοτέρ του slide. To φλοτέρ είναι ένας θάλαμος... χμμ το πάω μακρυά.
Τέλος πάντων, το κατά πόσο θα σηκωθεί το slide ελέγχεται ΕΜΜΕΣΩΣ από την στροφή της πεταλούδας.
(β) Στα μηχανικά καρμπυρατέρ, η ντίζα του γκαζιού είναι εκείνη που σηκώνει ΑΜΕΣΑ το slide (ή γκιλοτίνα).. και όταν κλείνει αυτή επιστρέφει στην κάτω θέση με την επενέργεια ελατηρίου. Το πλεονέκτημα του έναντι εκείνου που χρησιμοποιεί την υποπίεση είναι καλύτερη απόκριση στους χειρισμούς του αναβάτη, μεγαλύτερο ξέσπασμα στις χαμηλές στροφές, και βελτιωμένη ροή του αέρα στις μεσαίες αφού δεν βρίσκει το εμπόδιο της πεταλούδας. Μειωνέκτημα (αν μπορεί να θεωρηθεί αυτό) είναι η έλειψη προοδευτικότητας σχετικά με την πλήρωση του θαλάμου καύσης. Στο υποπίεσης πχ. ένα απότομο άνοιγμα του γκαζιού δεν ακολουθείται και από εξίσου εκρηκτικό μπαμ.. αλλά η δύναμη έρχεται πιο ομαλά.
Κατά τη γνώμη μου είναι ζήτημα φιλοσοφίας του καρμπυρατέρ, για το αν θα χρησιμοποιηθεί μηχανικό ή υποπίεσης.. δεν νομίζω ότι το ένα είναι απολύτως καλύτερο από το άλλο κι ας ακούγονται ΤΑ εγκώμια για το FCR της Keihin. Το FCR είναι ένα εξαιρετικό καρμπυρατέρ που συνδυάζει με επιτυχία τα θετικά του μηχανικού με κάποια σχετική προοδευτικότητα, λόγω του εξελιγμένου μηχανισμού κίνησης του slide. Παρόλαυτα, τα παραπάνω άλογα που δίνει, οφείλονται κυρίως στην διάταξη των ζιγκλέρ του και το άριστο σετάρισμα του, καθώς και στην βοηθητική επιταχυντική αντλία που διαθέτει. Δημητρη καταρχας.. χιλια ευχαριστω για τον ωραιο και λεπτομερή τροπο που απαντησες..... τα καταλαβα οολλλααα μια χαρουλα..... δηλαδη.. η πεταλουδα που ειχει το υποπιεσης.. ειναι κατι παρομιο με το choke (τσοουκ) σωστα ???!!!!! ααα και αυτο που λες για το φλοτερ του σλαιντ δεν νωμιζω να ενοιεις ... το φλωτερ το πλαστικο που επιπλεει στο ποτηρακι του καρμπυρατερ..... δηλαδη,.,, οτι ο κυλινδρος ουσιατηκα εχει και το ρολο ρουφηχτρας.... αυτο ειναι ??!! | |
| | | zozefina Baby ducker
Ονομα : charalambos Τόπος : akrata Ηλικία : 28 Μηχανη : Aprilia Tuono Αριθμός μηνυμάτων : 456
| Θέμα: Απ: Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. Πεμ 07 Απρ 2011, 02:13 | |
| - duckrider έγραψε:
- Η διαφορά τους είναι στον τρόπο ελέγχου του slide. To slide δεν είναι τίποτα άλλο από μια βαλβίδα, μια βάνα να το πω, πάνω στην οποία είναι στερεομένη η βελόνα του κεντρικού ζιγκλέρ. Ανεβαίνει το slide, σηκώνεται κι η βελόνα, αφήνει περισσότερο κενό (αύξηση διατομής) για να περάσει η βενζίνη από το κεντρικό ζιγκλέρ, ενώ ταυτόχρονα αφήνεται και πιο πολύς αέρας να διέλθει μέσα από το venturi του καρμπυρατέρ.
Το θέμα είναι λοιπόν τι σηκώνει το slide για να συμβούν όλα τα παραπάνω και να πάει πιο πολύ μείγμα στο θάλαμο καύσης κλπ κλπ...
(α) Στο καρμπυρατέρ υποπίεσης, αμέσως μετά το slide υπάρχει η πεταλούδα η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ντίζα του γκαζιού. Αυτή είναι μια κυκλική βαλβίδα που όταν έχουμε κλειστό γκάζι είναι σε κατακόρυφη θέση, φράζοντας πλήρως το venturi (=τον σωλήνα παροχής αέρα του καρμπυρατέρ). Όταν τραβάμε το grip, την γυρίζουμε μέχρι και οριζόντιας θέσης (=πλήρες άνοιγμα του γκαζιού). Όσο περισσότερο στρέφεται η πεταλούδα τόσο μεγαλύτερη είναι και η διατομή που αφήνει ελέυθερη ώστε να περάσει ο αέρας μετά το slide. Ταυτόχρονα όμως η υποπίεση του κυλίνδρου συγκοινωνεί με το φλοτέρ του slide. To φλοτέρ είναι ένας θάλαμος... χμμ το πάω μακρυά.
Τέλος πάντων, το κατά πόσο θα σηκωθεί το slide ελέγχεται ΕΜΜΕΣΩΣ από την στροφή της πεταλούδας.
(β) Στα μηχανικά καρμπυρατέρ, η ντίζα του γκαζιού είναι εκείνη που σηκώνει ΑΜΕΣΑ το slide (ή γκιλοτίνα).. και όταν κλείνει αυτή επιστρέφει στην κάτω θέση με την επενέργεια ελατηρίου. Το πλεονέκτημα του έναντι εκείνου που χρησιμοποιεί την υποπίεση είναι καλύτερη απόκριση στους χειρισμούς του αναβάτη, μεγαλύτερο ξέσπασμα στις χαμηλές στροφές, και βελτιωμένη ροή του αέρα στις μεσαίες αφού δεν βρίσκει το εμπόδιο της πεταλούδας. Μειωνέκτημα (αν μπορεί να θεωρηθεί αυτό) είναι η έλειψη προοδευτικότητας σχετικά με την πλήρωση του θαλάμου καύσης. Στο υποπίεσης πχ. ένα απότομο άνοιγμα του γκαζιού δεν ακολουθείται και από εξίσου εκρηκτικό μπαμ.. αλλά η δύναμη έρχεται πιο ομαλά.
Κατά τη γνώμη μου είναι ζήτημα φιλοσοφίας του καρμπυρατέρ, για το αν θα χρησιμοποιηθεί μηχανικό ή υποπίεσης.. δεν νομίζω ότι το ένα είναι απολύτως καλύτερο από το άλλο κι ας ακούγονται ΤΑ εγκώμια για το FCR της Keihin. Το FCR είναι ένα εξαιρετικό καρμπυρατέρ που συνδυάζει με επιτυχία τα θετικά του μηχανικού με κάποια σχετική προοδευτικότητα, λόγω του εξελιγμένου μηχανισμού κίνησης του slide. Παρόλαυτα, τα παραπάνω άλογα που δίνει, οφείλονται κυρίως στην διάταξη των ζιγκλέρ του και το άριστο σετάρισμα του, καθώς και στην βοηθητική επιταχυντική αντλία που διαθέτει. Παντα το η3ερα οτι εισαι μηχανικαρα...πολυ ενδιαφερον..και τελικα μα8αμε και κατι απο τα καρμπυρατερ... | |
| | | Γλάρος Junior ducker
Ονομα : kammeni flatza Τόπος : AIGALEOU AVENUE Ηλικία : 31 Μηχανη : ΗΟΝDA C50 100cc Αριθμός μηνυμάτων : 666
| Θέμα: Απ: Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. Πεμ 07 Απρ 2011, 07:43 | |
| αστα τα μηχανικα...δεν κανουν για σενα.. | |
| | | Strogylofanareas!!!! Moderator
Ονομα : Ηλιας Τόπος : Ακρατα Ηλικία : 28 Μηχανη : Honda C50 (Στρογγυλοφαναρο) 72cc Αριθμός μηνυμάτων : 1215
| Θέμα: Απ: Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. Πεμ 07 Απρ 2011, 09:03 | |
| χαχαχαχαχαχαχαχαχ γιατι ρε τι εχουν για'μενα ?? κατσε... αυτο που εχω εγω τωρα μηχανικο δεν ειναι ??!! | |
| | | Γλάρος Junior ducker
Ονομα : kammeni flatza Τόπος : AIGALEOU AVENUE Ηλικία : 31 Μηχανη : ΗΟΝDA C50 100cc Αριθμός μηνυμάτων : 666
| Θέμα: Απ: Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. Πεμ 07 Απρ 2011, 09:18 | |
| | |
| | | Strogylofanareas!!!! Moderator
Ονομα : Ηλιας Τόπος : Ακρατα Ηλικία : 28 Μηχανη : Honda C50 (Στρογγυλοφαναρο) 72cc Αριθμός μηνυμάτων : 1215
| Θέμα: Απ: Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. Παρ 08 Απρ 2011, 03:07 | |
| ενα Keihin 18αρακι.. απλο καρμπυρατερ μωρε.. | |
| | | | Καρμπυρατέρ με υποπίεση.. | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|