[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Έχει φτάσει η στιγμή όπου η απλότητα απέκτησε ξανά την χαμένη της αξία στην καθημερινότητα μας. Τουλάχιστον κάτι τέτοιο πρεσβεύει το Joy-R 125. Οφείλω να ομολογήσω ότι είχα πολλά χρόνια να οδηγήσω το πιο δημοφιλές στα ελληνικά χρονικά δίκυκλο, που δεν είναι άλλο φυσικά από το αθάνατο παπί. Είναι γεγονός μάλιστα, ότι ακόμα και στην χώρα μας που παραδοσιακά τα παπιά έκαναν θραύση στις πωλήσεις, παρακολουθήσαμε μία εντυπωσιακή άνοδο των σκούτερ που είχε σαν αποτέλεσμα να κυριαρχήσουν στην αγορά. Μιλώντας με τον υπεύθυνο τύπου της Kawasaki και σχολιάζοντας την δύσκολη οικονομική κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι από εμάς, έπεσε και η ανάλογη ιδέα: “ Γιατί δεν παίρνεις για τεστ το Joy-R 125, που είναι αρκούντως οικονομικό και πρακτικό;” Χωρίς να το σκεφτώ δεύτερη φορά βρέθηκα να ελίσσομαι στους πηγμένους παράδρομους του Κηφισού με εξαιρετική άνεση!
Άξιος αντικαταστάτης
Το Kawasaki KazeR είναι ένα παπί που έκανε επιτυχημένη εμπορική πορεία και δάνεισε τον κινητήρα του στο Joy-R, το οποίο με τη σειρά του κατασκευάστηκε από την Kawasaki συγκεκριμένα για τις ανάγκες της Ελλάδας. Το αερόψυκτο μοτέρ του έχει χωρητικότητα 124.6 κ.εκ. , είναι αερόψυκτο με δύο βαλβίδες και η τροφοδοσία του γίνεται από το παραδοσιακό καρμπυρατέρ.
Η εμφάνιση του Joy-R είναι εντελώς απλή και φέρνει στο νου την εικόνα των παπιών, όπως τα έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια. Ο λόγος που τα περιφερειακά και η σχεδίαση του δεν έχουν κάτι το εξεζητημένο είναι για να μπορέσει να κρατηθεί η τιμή του σε χαμηλό επίπεδο (1.685 ευρώ). Εξάλλου όποιος επιθυμεί κάτι πιο σύγχρονο υπάρχει και το ΖΧ-130.
Περνάει από παντού
Πολλοί θα αναρωτηθούν ποιος ο λόγος να προτιμήσουν το Joy-R από την πληθώρα των σκούτερ που κυκλοφορούν, με τα τελευταία μάλιστα να υπερτερούν σε αποθηκευτικούς χώρους. Καταρχήν, γιατί ελάχιστα σκούτερ μπορούν να χωθούν από εκεί που περνάει το Joy. Το χαμηλό του βάρος σε συνδυασμό με το πολύ στενό τιμόνι και το ελάχιστο ύψος σέλας, το καθιστούν το απόλυτο όπλο σε συνθήκες κυκλοφοριακού παροξυσμού. Πραγματικά από όποιο σημείο χωράει να περάσει ένας πεζός, θα περάσετε και με το Joy.
Πολλές φορές εξεπλάγην με το πόσο εύκολα έφτασα πρώτος στο φανάρι και χωρίς να το καταλάβω άρχισα κιόλας να δυσανασχετώ με όσους δεν χωρούσαν (εντελώς δικαιολογημένα) ανάμεσα από την “χαραμάδα” που είχε απομείνει ελεύθερη και μου έκλειναν τον δρόμο. Είναι γεγονός ότι σε ότι αφορά το θέμα διήθηση το παπί απλώς δεν έχει αντίπαλο.
Επίσης το Joy, όντας εξαιρετικά απλό σαν κατασκευή έχει και αναλόγως χαμηλό κόστος χρήσης. Ο κινητήρας του ξέρουμε καλά ότι είναι πολύ αξιόπιστος. Σε περίπτωση πτώσης δεν υπάρχουν κάποια ακριβά πλαστικά εκτεθειμένα ενώ για οποιαδήποτε εργασία επισκευής τα πάντα είναι εύκολα προσβάσιμα. Ένα ακόμη άγχος, όπως είναι αυτό της βενζίνης, γίνεται παρελθόν, αφού με 4 λίτρα ξεχνάς πότε χρειάζεται να ξαναγεμίσεις.
Στον δρόμο ο κινητήρας του, με την βοήθεια του τετρατάχυτου κιβωτίου, ανεβάζει γρήγορα και ζωηρά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Τα φρένα είναι υπεραρκετά, με το πίσω ταμπούρο να κάνει πολύ καλά την δουλειά του παρά τις ταπεινές προδιαγραφές.
Δηλώνει παρών
Μετά από την εβδομάδα που είχα στην διάθεση μου το Joy, έπιασα τον εαυτό μου πηγμένο στην κίνηση του κέντρου να αναζητά ουκ ολίγες φορές τις ικανότητες του. Θεωρώ ότι παπιά όπως το Joy R 125 δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη και μπορούν να αποτελέσουν έναν από τους πιο πιστούς καθημερινούς συντρόφους.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Πηγη:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]