[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Η ευκολία είναι ό,τι ακριβώς αναζητά κανείς στην καθημερινή μετακίνηση, ιδίως όσοι κινούνται πολύ, είτε γιατί το απαιτούν οι συνθήκες της εργασίας τους είτε γιατί έχουν πολλές υποχρεώσεις. Στις μεγαλουπόλεις η καθημερινότητα συχνά μεταφράζεται σε εφιάλτη, κι αυτό που χρειάζεσαι για να σε ξελασπώσει είναι ένα πραγματικά ευέλικτο και πρακτικό μεταφορικό μέσο. Στα χέρια μας έπεσε το Daelim Ace 110 και μάλιστα κατά τη διάρκεια της 4ης Έκθεσης Μοτοσικλέτας, όπου χρειάστηκε να μετακινηθούμε συχνά, καλύπτοντας σεβαστή απόσταση και μάλιστα κατά τις ώρες αιχμής. Το πρώτο στοιχείο που κέρδισε τις εντυπώσεις ήταν ο ροπάτος κινητήρας του και το δεύτερο η σκληρή σέλα με τη σαγρέ ταπετσαρία.
Η θέση οδήγησης είναι πρακτική και «κουμπώνεις» πάνω σ’ αυτή χωρίς να δυσανασχετείς. Ο μόνος παράγοντας που σε περιορίζει ελαφρώς είναι η θέση του δεξιού ποδιού, μια και η θέση αλλά και το σχήμα της μανιβέλας θέτουν τα όρια στη βολική θέση του στο μαρσπιέ. Αν αναζητάς πλήρη προστασία από την ποδιά θα πρέπει να κλείσεις ελαφρώς τα γόνατα, εφόσον η σχεδίασή της ευνοεί περισσότερο την αισθητική.
Ο τετράχρονος κινητήρας του έρχεται άμεσα στη ζωή μέσω της σφιχτής μανιβέλας που σου δίνει την εντύπωση ότι έχεις κάτω από τα πόδια σου τετράχρονο διακοσάρι. Φυσικά, οι οπαδοί της ευκολίας θα προτιμήσουν τη μίζα.
Ξεκινώντας, διαπιστώνεις ότι η ισχύ κάνει την εμφάνισή της από το ρελαντί και λίγο πριν τις μεσαίες στροφές το μοτέρ ξεδιπλώνει δυναμικά τους δέκα (σχεδόν) ίππους που αποδίδει. Ατού που σου επιτρέπει να επιταχύνεις άνετα στις ανηφόρες ακόμη και με συνεπιβάτη. Οι σχέσεις κουμπώνουν σφιχτά αλλά θετικά στο τεσσάρι κιβώτιο και τις επιβεβαιώνεις στην αντίστοιχη ένδειξη στο ταμπλό των οργάνων.
ξίσου εύκολα κατεβάζεις τις ταχύτητες στο φανάρι ακόμη κι όταν είσαι εν στάσει. Στο δρόμο το Ace 110 σε εκπλήσσει με την ευελιξία του και το καλό κράτημά του. Οι αναρτήσεις είναι ελαφρώς σφιχτές με γρήγορη επαναφορά, γεγονός που επιφέρει αναπηδήσεις στα σαμάρια ή τις εγκάρσιες τομές. Τα ελαστικά του σε γενικές γραμμές παρέχουν καλό κράτημα, ωστόσο δεν προειδοποιούν πρόωρα όταν φθάσουν στο όριό τους, στοιχείο που θα πρέπει να έχει στο μυαλό του ο αναβάτης πριν αρχίσει τη σπορ οδήγηση. Από την άλλη πλευρά, διαθέτουν ψηλό προφίλ και είναι tubeless. Ο πρώτος παράγοντας περιορίζει σημαντικά το γδούπο στις κοφτές λακκούβες και περιορίζει την πρόκληση ζημιάς στη ζάντα. Ο δεύτερος απλοποιεί σε σημαντικό βαθμό το σέρβις του ελαστικού και ενισχύει την ασφάλεια του αναβάτη κατά την οδήγηση.
Η πίσω ανάρτηση ρυθμίζεται εύκολα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Στην πρώτη θέση εξυπηρετεί τη σόλο οδήγηση, παρ’ όλο που κρίνεται ανεπαρκής όσον αφορά την απόσβεση των ανωμαλιών της ασφάλτου, προς όφελος της άνεσης του οδηγού. Ωστόσο, στην καλή άσφαλτο σε αποζημιώνει με την καλή προσφορά του στο κράτημα στις στροφές. Τα φρένα του δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για αρνητικά σχόλια. Είναι ισχυρά όσο πρέπει για τα δεδομένα της κατηγορίας και συνοδεύονται από καλή αίσθηση και προοδευτικότητα. Το μπλοκάρισμά τους θα επέλθει μόνο αν το επιδιώξεις.
Κάτω από τη σέλα (η οποία ασφαλίζει) βρίσκεται το ρεζερβουάρ και μία μικρή εσοχή, στην οποία μπορεί κανείς να τοποθετεί τα έγγραφα της μοτοσικλέτας. Είναι εφοδιασμένο με κεντρικό και πλαϊνό σταντ και το ταμπλό των οργάνων είναι πλήρες στις ενδείξεις του. Ο δείκτης καυσίμου αργεί να πέσει στο πρώτο στάδιό του κι έπειτα από τα 70 χλμ. πέφτει σχεδόν κατακόρυφα. Η κατανάλωσή του κυμαίνεται περίπου στα 3 λίτρα/100 χλμ., οπότε πρέπει να έχεις τη ματιά σου στον ολικό χιλιομετρητή (μια και δεν συνοδεύεται από μερικό χιλιομετρητή).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Πηγη:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]