[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Χωρίς αμφιβολία η Kymco είναι ένας από τους κατασκευαστές που έχουν δώσει μεγάλη έμφαση στο σχεδιασμό και την κατασκευή των παπιών. Από το παρελθόν έχει δείξει τις ανήσυχες τάσεις της όσον αφορά τη σχεδίαση παπιών με ενισχυμένο σπορ χαρακτήρα. Φέτος η εταιρεία έκανε άλλο ένα βήμα μπροστά, παρουσιάζοντας το Straight 150, εξοπλισμένο με μεγαλύτερο σε κυβισμό μοτέρ και πεντατάχυτο κιβώτιο έτοιμο να ρουφήξει τον ανταγωνισμό σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού.
Η σέλα του κυμαίνεται σε λογικό ύψος και τα μαρσπιέ του είναι ελαφρώς πιο ψηλά τοποθετημένα. Η σκληρή της αίσθηση δένει με τη σπορ φιλοσοφία του αλλά όχι και με την άνεση των μαλακών σου μορίων. Τα χέρια σου πέφτουν στη σωστή θέση πάνω στην ανοιχτή μπάρα του τιμονιού και τα δάxτυλά σου βρίσκουν άμεσα τα αντίστοιχα χειριστήρια. Οι καθρέφτες έχουν λογικές διαστάσεις και παρέχουν καλό οπτικό πεδίο. Το μήκος τους επαρκεί για να φιλοξενήσει το συνεπιβάτη, που, αν και θα βολευτεί από πλευράς εργονομίας, θα βρει σκληρή τη σέλα, εφόσον το αφρώδες υλικό είναι ακόμη πιο λεπτό στο πίσω μέρος της λόγω της θέσης του ρεζερβουάρ. Η ποδιά του έχει σεβαστές διαστάσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας και παρέχει καλή προστασία από τον αέρα και το βρεγμένο οδόστρωμα.
Στην πράξη
Ο κινητήρας έρχεται άμεσα στη ζωή είτε με τη χρήση της μίζας είτε χρησιμοποιώντας την παραδοσιακή μανιβέλα. Οι σχέσεις στο κιβώτιο κουμπώνουν θετικά χωρίς ασάφειες, ιδίως όταν κινείσαι σε μαχητικό ρυθμό. Το κατέβασμα των σχέσεων γίνεται εύκολα, ακόμα κι αν το πραγματοποιείς με το συμβατικό τρόπο και όχι χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος του πεντάλ. Μόνο όταν βρίσκεσαι εν στάσει η αίσθησή του γίνεται ελαφρώς πιο σφιχτή. Η ροπή κι η ισχύς του μοτέρ δεν κρύβονται, αντιθέτως κάνουν αισθητή την παρουσία τους από το χαμηλό φάσμα των στροφών. Όταν αγγίζεις το άνω άκρο των στροφών, αυξάνονται και οι κραδασμοί, που εμφανίζονται κυρίως στα μαρσπιέ και τα σκριπ. Η 1η του αγγίζει τα 45 χλμ./ώρα, η 2α φθάνει τα 75, η 3η μπαίνει στα 95 και η 4η, που είναι αρκετά μακριά σχέση, το εκτοξεύει στα 115 χλμ./ώρα. Η τελευταία σχέση είναι τύπου overdrive και μόνο κάτω από ευνοϊκές συνθήκες (κατηφόρα ή καλό άνεμο) η ένδειξη του ταχύμετρου θα φθάσει στα 130 χλμ./ώρα.
Από πλευράς αναρτήσεων, το Kymco εμφανίζεται με μαλακό πιρούνι και αρκετά πιο σκληρά τα πίσω αμορτισέρ. Η μαλακή λειτουργία του πιρουνιού γίνεται ιδιαίτερα αισθητή κατά την απότομη επιβράδυνση. Όταν κινείσαι σε καλή άσφαλτο, η ανομοιομορφία των αναρτήσεων δεν επηρεάζει την οδική του συμπεριφορά. Το Kymco αλλάζει κατεύθυνση και στρίβει άψογα όσο επιθετικός κι αν είναι ο ρυθμός σου. Από την άλλη πλευρά, όταν περνάς από σημεία με αρκετές κακοτεχνίες, σαμάρια και εγκάρσιες τομές ταράζεται η ηρεμία του συνόλου και, σε συνδυασμό με τη σκληρή σέλα, περιορίζεται η άνεση των αναβατών. Το μεγάλο κόψιμο του πιρουνιού και η γεωμετρία του πλαισίου συντελούν στην ευελιξία του συνόλου. Το Straight 150 σού επιτρέπει να ελίσσεσαι με υποδειγματικό τρόπο ανάμεσα στις ουρές των οχημάτων και να ξεφεύγεις με μοναδική ευκολία χάρη στο χαμηλόροπο κινητήρα του.
Ισχυρά φρένα
Τα φρένα του αφήνουν τις καλύτερες εντυπώσεις, σε βαθμό που σκέφτεσαι ότι οι επιδόσεις τους είναι περισσότερες από αυτές που απαιτούνται για τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα. Παρέχουν πολύ καλό αρχικό δάγκωμα και ισχύ, σε τέτοιο βαθμό που το σταματούν με ασφάλεια από οποιαδήποτε ένδειξη του ταχύμετρου. Η καλή αίσθησή τους σού επιτρέπει να εφαρμόζεις την κατάλληλη δύναμη στην ανάλογη στιγμή. Το πίσω σύστημα πέδησης είναι ελαφρώς πιο απότομο, προφανώς λόγω της θέσης του πεντάλ. Κατά συνέπεια ο χρήστης μπορεί να το ρυθμίσει αντίστοιχα για να αποτρέψει το άμεσο και ανεπιθύμητο μπλοκάρισμα του τροχού.
Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε καλό επίπεδο και την αισθητική του τονίζουν η μαύρη ματ βαφή του μοτέρ, οι χυτές ζάντες και τα σπορ γραφικά. Το ταμπλό των οργάνων περιλαμβάνει αναλογικές ενδείξεις ταχύμετρου και στάθμης καυσίμου, ολικό χιλιομετρητή και φυσικά τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες. Ωστόσο, οι λυχνίες ένδειξης των σχέσεων δεν είναι ευδιάκριτες στην έντονη ηλιοφάνεια. Οι καλές του επιδόσεις έχουν το τίμημά τους και η υψηλή του κατανάλωση (3,2-3,7 λίτρα/100 χλμ.) θα βάλει σε σκέψεις ειδικά τον νεαρό αναβάτη.
Το νέο Kymco Straight 150 διατίθεται σε τέσσερις χρωματισμούς (Platinum/night black, Ruby red/night black, Marine blue/night black και Night black) στην τιμή των 1.917 ευρώ, κόστος λογικό για τα δεδομένα του κυβισμού του.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Πηγη:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]