Duckriders.gr
ΦΡΕΝΑ (Ταμπούρο και κόντρα) Logo2511
Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
ΦΡΕΝΑ (Ταμπούρο και κόντρα) Logo2511
Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Το πρώτο επίσημο ελληνικό φόρουμ αποκλειστικά για τους duckriders!!
 
ΠόρταλΦόρουμΕικονοθήκηΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 ΦΡΕΝΑ (Ταμπούρο και κόντρα)

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
alfisti156




Άντρας Ονομα : Κώστας
Τόπος : Αθήνα
Ηλικία : 56
Μηχανη : c50c
Αριθμός μηνυμάτων : 20

ΦΡΕΝΑ (Ταμπούρο και κόντρα) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΦΡΕΝΑ (Ταμπούρο και κόντρα)   ΦΡΕΝΑ (Ταμπούρο και κόντρα) Icon_minitimeΚυρ 27 Ιαν 2013, 01:57

Επειδή αυτή τη βδομάδα θα μπει το Χοντάκι μου συνεργείο για να αναβαθμιστεί το μοτεράκι του από 72cc σε 105cc (στρόφαλο-μπιέλα από το C90 κύλινδροπίστονο 52mm κεφαλή και καρμπ. από Astrea κλπ κλπ) όσον αφορά τα φρένα, κάπου "πήρε το αυτί μου" πως μία βελτίωση στα Super Cub είναι στο εμπρός ταμπούρο η κόντρα ώστε να μην δουλεύει η ανάρτηση ανάποδα (ανασηκώνεται στο εμπρός φρένο). Δηλαδή πως δουλεύει? βελτιώνει την απόδοση του φρένου? την αίσθηση στο φρενάρισμα? τι ανταλλακτικά χρειάζεται εάν είναι να γίνει και από ποιο μοντέλος της Χόντα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΦΡΕΝΑ (Ταμπούρο και κόντρα)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Duckriders.gr :: Πάπιες :: Τεχνικά θέματα-
Μετάβαση σε:  
.
Copyright © 2010-2012, duckriders.gr
Δημιουργία Φόρουμ | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Πρόσφατες συζητήσεις