Δεν ξέρω πόσες γνώσεις έχεις απο μηχανολογικά, αλλά κ κατά πόσο εχεις ασχοληθεί να κάνεις μια ''ψαχτική'' στην πάπαια σου ωστε να ξέρεις που βρίσκονται μερικά βασικά εξαρτήματα. Δλδ που βρίσκεται το ρελέ της μιζας που είναι αυτό που ακους.
Βασικά , μετά την μπαταρία υπάρχει μια γενική ασφάλεια, κάπου εκεί βρίσκεται κ το ρελέ της μιζας.
Πατωντας το μπουτόν της μίζας στο δεξί διακοπτη του τιμονιού στελνεις μια εντολή να ενεργοποιηθεί το ρελέ αυτό κ να συνδέσει τον θετικό πόλο της μπαταρίας με την μίζα.
Μιζάροντας τα φωτα σου κ τα λαμπάκια στα οργανα σβήνουν?
Αν η μπαταρία σου είναι αφόρτιστη , πατωντας μιζα ακουγεται ενα κροτάλισμα απο το ρελέ, σαν κρκρκρκρκρ κ ετσι.
Εσύ γραφεις ακους ενα τικ τικ, ισως να εννοούμε το ίδιο πράμα.
Αρα, η θέμα με την μιζα εχεις η με την μπαταρία. Αυτό είναι αυκολο να το διαγνώσεις, πατώντας μιζα κτυπάς με ενα μικρό σφυρί την μιζα , αν πάρει τότε έχεις θέμα με την μίζα κ ισως θέλει καρβουνάκια, με το χτύπημα απλά τα κάνεις να ερουν σε επαφή.
Αν με το χτύπημα δεν ... τότε έλεγξε την μπαταρία σου, δλδ μετρα τάση , πρέπει να είναι 12,5 βολτ κ πάνω με το παπί αραγμένο για πάνω απο 4-6 ωρες. Αν είσαι στα 12.3βολτ θέλει φορτιση.
Επίσης έλεγξε κ τον ανορθωτή σου, δλδ στις 3-4000 στρ/λ πρέπει η ταση της μπαταρίας να είναι 14,5 βολτ ΤΟ ΠΟΛΥ.
Μπορείς ακόμα να πάρεις τάση απο μια αλλη μπαταρία ακόμα κ αυτ/του αρκεί να εχεις τα κατάλληλα καλώδια κ να πρόσέξεις να τα συνδέσεις σωστά , αν δλδ με μια εξωτερική μπαταρία η μιζα γυρίσει κανονικά το πρόβλημα είναι στην μπαταρία.
Τα λέμε.