Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Το πρώτο επίσημο ελληνικό φόρουμ αποκλειστικά για τους duckriders!!
Επειδη οι φωτογραφιες ηταν παρα πολλες,αποφασισα να φτιαξω ενα βιντεο με ορισμενες απο αυτες...απο κατω γραφω ολες τις λεπτομερειες...αν θελετε να αποκτησετε ολοκληρωμενη εικονα,καντε τον κοπο και διαβαστε το! :-D
Το μηχανακι αγοραστηκε 400 ευρω με προικα αλλο ενα μηχανακι(το οποιο ηταν σε πολυ καλυτερη μοιρα και θα φτιαχτει επισης),7 μοτερ(1glx 52mm,2 εξαβολτα και τα υπολοιπα 12βολτα),αλλο ενα μηχανακι σε φανοποιοια(πιρουνι,ψαλιδι,τιμονοπλακα,φτερο πισω και ρεζερβουαρ) και παααρα πολλα αλλα ανταλλακτικα...καλο deal λοιπον...τα διπλα και τριπλα πραγματα που φαινονται στο βιντεο ειναι και απο το αλλο μηχανακι που το ετοιμαζα παραλληλα(εκτος απο σκελετο) Το μηχανακι που εφτιαξα ειχε πανω μοτερ lifan 110 αλλα το δικο του μοτερ ηταν ευτυχως πανω στο αλλο μηχανακι.Το μεγαλυτερο προβλημα ηταν ενα σπασιμο στο πισω φτερο και ενα τσακισμα.Σκουρια υπηρχε μπολικη αλλα δεν με ανησυχησε ιδιαιτερα...
Ξεκιναω λοιπον και αναλυω...
Στο σκελετο: -Αφου ελυσα το μηχανακι,το επλυνα με πιεση και δραστικο καθαριστικο αλκαλικο υγρο της karcher...αυτο που εχουν και στα βενζιναδικα -Πλενοντας το παρατηρησα οτι σε ορισμενα σημεια το χρωμα εφευγε και αυτο με ανυσηχισε για την τελικη ποιοτητα της βαφης. -Ετσι μου ''την εδωσε'' και το περασα ολο με διαβρωτικο...το διαβρωτικο ειναι λευκη κρεμουλα που την απλωνεις με το πινελο και ξεφλουδαει το χρωμα. -Η τιμονοπλακα ειχε ενα βουλιαγμα ετσι εβαλα κατευθειαν μια αλλη απο τα ανταλλακτικα αφου την ξεβαψα -Ξεβαψα το πιρουνι και το ψαλιδι -Το ρεζερβουαρ ειχε ενα τεραστιο βουλιαγμα απο πανω (μονοσελο και χοντρος αναβατης=κακος συνδιασμος)...ετσι εβαλα ενα απο τα ανταλλακτικα αφου το ξεβαψα. -Τα πλαστικα ηταν γνησια και σε σχετικα καλη κατασταση,ετσι τα κρατησα και χρησιμοποιησα τα ιδια -Τα προστατευτικα της αλυσιδας υπηρχαν μεσα στα ανταλλακτικα σε καλουτσικη κατασταση. -Αφου ο σκελετος εγινε σκετο σιδερο τον περασα εναν πολυ δυνατο σκωριοφαγο σε jel...και στη συνεχεια τον περασα και με υγρο σκωριοφαγο -Το αποτελεσμα ηταν πολυ καλο αλλα εμειναν πανω κατι υπολειματα σαν αλατα απο την αντιδραση που εγινε με την σκουρια -Ετσι το ετριψα ολο με scoth brite και καθαρισε. -Ο,τι σκουρια εμεινε την ετριψα με αρκετα χοντρο γυαλοχαρτο ξηρας μεχρι που εγινε τελειως λεια η επιφανεια. -Στη συνεχεια ο σκελετος πηγε για κολλημα στο πισω φτερο σε φιλο φαναρτζη που μου το κολλησε με argon. -Μετα ετριψα το επιπλεον υλικο απο την κολληση και σφυριλατησα το τσακισμα που υπηρχε. -Επειτα το επλυνα καλα και το περασα ασταρι -Ετριψα το ασταρι ,αφου στεγνωσε, με ντουκοχαρτο. -Ετσι φανηκαν οι ανωμαλιες και τα βουλιαγματακια και τα στοκαρισα -Μετα μου τελειωσε το ασταρι,ετσι του εριξα λιγο παλιο χρωμα για να δω αν στρωνει(αν καλυφθηκαν τα βουλιαγματα και οι ανωμαλιες). -Δεν εστρωνε,το ξαναστοκαρισα,πηγα πηρα ασταρι και του εριξα το δευτερο χερι.Ολα ηταν οκ...ετοιμο για βαψιμο! -2 μερες μετα αφου εδεσε το ασταρι του εριξα το χρωμα. -Πηγα στον χρωματοπωλη με το καλυμα της αλυσιδας στο χερι και του ζητησα να μου ταιριαξει το χρωμα. -Ο καλλιτεχνης πηρε σαν βαση ενα μπλε απο suzuki και του εβαλε λιγο πρασινο μεσα... μου το εβγαλε ακριβως!!! -Το χρωμα ηταν μονης,δηλαδη δεν εριξα βερνικι.Ετσι το περασα πολλα χερια χρωμα μεχρι να μελωσει(γυαλισει) τελειως. -Εφαγε 4-5 σπρει αλλα το αποτελεσμα ηταν αψογο! -Ετσι τελειωσαμε με τον σκελετο και την φανοποιια.
Στο μοτερ: -Αφου ελυσα ολα τα μοτερ διαλεξα τα καλυτερα πραγματα και αυτα με την λιγοτερη φθορα. -Πηρα τα καρτερ με τα νουμερα που ελεγε στην αδεια,τα γυαλισα και εριξα μεσα τα πραγματα Αναλυτικα: -Κυλινδρος 52mm RIK που ειχε μικρη φθορα -Πιστονι ημιπομπε 52mm επισης με μικρη φθορα -Στροφαλος c90 καινουργιος(δυστυχως ιμιτασιον) 30 ευρω με τα ρουλεμαν μιας και ο παλιος ειχε φαγωματα απο μεγγενη στον αξονα και δεν θα σφραγγιζε καλα η τσιμουχα στα ηλεκτρικα. -Σασμαν τριαρι περιστροφικο(N-1-2-3-N) -Κεφαλη εξαβολτη 72αρα γνησια με γνησιες βαλβιδες και αγριο εκκεντροφορο -Καμπανα 50αρα με σκληρα ελλατηρια και καινουρια δισκακια -Πηνια και βολαν nippon denso. -Ηλεκτρονικη γνησια απο 90αρι 5ευρω απο το παζαρι στο σχιστο -Πολλαπλασιαστης γνησιος της μανας του -Καδενακι εκκενροφορου καινουργιο DID -Τσιμουχακι του τεντωτηρα της καδενας καινουργιο γνησιο honda -Τσιμουχακια βαλβιδων καινουργια γνησια honda -Καρμυλατερ 18αρι keihin γνησιο 10 ευρω απο παζαρι στο σχιστο.Του ελειπαν πραγματα βεβαια αλλα παντρεψα απο αλλα και εγινε κομπλε. -Εξατμηση sebring σαν καινουργια που ειχα παρει παλαιωτερα μεταχειρισμενη 50 ευρω -Ετσι τελειωσαμε και με το μοτερ.
Υπολοιπα εξαρτηματα: -Aπο ολα τα ανταλλακτικα που ειχα, διαλεξα αυτα που ηταν σε καλυτερη κατασταση Αναλυτικα: -Πλεξουδα απο το αλλο μηχανακι,η οποια ηταν τζαμι και με ενα καθαρισματακι εγινε σαν καινουργια -Φλασακια(τα νικελα) γνησια τα οποια ετριψα με scotch brite και εφυγαν οι σκουριες. -Τα κρυσταλα στα φλασακια παντρεψα 4 γνησια και τα εβαλα -Βαση σελλας και μεντεσες γνησια σε πολυ καλη κατασταση απο τα ανταλλακτικα -Το μανταλακι που πιανει η σελλα δεν υπηρχε και δυσκολευτηκα να το βρω...τελικα μου το βρηκε ενας φιλος και το εβαψα -Το φαναρι μπροστα ειναι γνησιο σε πολυ καλη κατασταση απο τα ανταλλακτικα -Ολα τα λαμπακια και οι λαμπες καινουργια γνησια stanley απο μαγαζι στο κεντρο -Τα πισω αμοτισερ αγοραστηκαν 10 ευρω απο το παζαρι στο σχιστο.Ειναι ιταλικα sebac,τα ελυσα και εβαψα τα ελατηρια και ολα τα εξαρτηματα.Θα φυγουν ομως μολις βρω τα γνησια μιας και τριζουν λιγο...πολυ!. -Τα μπροστινα αμορτισερ ειναι γνησια απο το αλλο μηχανακι σε πολυ καλη κατασταση.Οι μηχανισμοι στα μπροστινα επισκευαστικαν με καινουργια τσιμουχακια και γρασσο. -Διπλο σταντ,πλαινο και μασπιες απο το αλλο μηχανακι...ηταν γνησια βαφτηκαν και μπηκαν πανω -Καινουργια ρουλεμαν στο τιμονι,υπηρχαν στα ανταλλακτικα -Οι διακοπτες λυθηκαν τελειως,τους γυαλισα με wenol,γρασσαρισα τους μηχανισμους και αντικατεστησα τα σπασμενα και φθαρμενα εξαρτηματα απο μεσα με καλα. -Τα κλειδακια ηταν απο κλειδαρια σελλας ενος cb50 που την αγορασα απο στοκ μαγαζιου στο κεντρο καινουργια(για τα κλειδακια) περιπου 10 ευρω.Στη συνεχεια τα ταιριαξα στις κλειδαριες μου οι οποιες ανοιχτηκαν ολες και γρασσαριστικαν. -Το φιλτροκουτι βαφτηκε με ειδικο χρωμα για πλαστικα και του εβαλα καινουργιο φιλτρακι μεσα -Ποδοφρενο βρεθηκε απο τα ανταλλακτικα,μιας και ειχε πανω ενα αυτοσχεδιο απο λαμες!!!! -Η βαση της μπαταριας βαφτηκε -Η βαση της πινακιδας βαφτηκε και αυτη -Βρηκα το λιγοτερο ταλαιπορημενο κοντερ απο τα ανταλλακτικα,το ελυσα το γρασσαρισα και το μηδενισα -Πισω φαναρι και κρυσταλο γνησια σαν καινουργια απο τα ανταλλακτικα -2 καθρευτες καινουργιοι ιμιτασιον -Τις ζαντες αφου ελεγξα ποιες ειναι ισιες,τις ελυσα,εβαψα τα κεντρα και τις κιθαρες,πηρα καινουργιες ενισχυμενες ακτινες και τις ξαναμονταρισα.(μιας και δεν ειχα να διαθεσω 80-100 ευρω για 2 καινουργιες) -Λαστιχα mishelin m45 -Τα αυτοκολλητα αφου εφαγα το τοπο τελικα τα βρηκα ΓΝΗΣΙΑ! σε μαγαζι στην νεα ιωνια που κανει παραεισαγωγη,μιας και ο σαρακακης δεν τα φερνει πια.Κοστος 30 ευρω ολο το σετ την στιγμη που μου ζητουσαν 60 για φτιαχτα. -Σελα καινουργια ιμιτασιον -Μπαταρια yuasa της προκοπης -Γραναζια 16 μπροστα 36 πισω και αλυσιδα ΕΚ καινουργια -Σινεμπλοκ πισω τροχου γνησια καινουργια που ηταν στα ανταλλακτικα -Τακακια καινουργια που ηταν στα ανταλλακτικα -Και ντιζες καινουργιες που επισης ηταν στα ανταλλακτικα -Χειρολαβες και πατητηρια στο μασπιε και στο πισω ψαλιδι ιμιτασιον -Βιδες ποδιας γνησιες -Ποδια η γνησια...αν και θα αλλαχτει αργοτερα γιατι ειναι λιγο κιτρινη -Και τελος...ολα μα ολα τα βιδακια ειναι γνησια...δηλαδη εχουν πανω το χαρακτηριστικο "Θl"
Σχολια ερωτησεις και αποριες εννοειται πως ειναι ευπροσδεκτα!
Καταρχας συνχαριτηρια και απο εμενα... φοβερο το εκανες...
εγω θελω να σε ρωτισω... ειναι δυσκολο να βαψεις ενα παπι μονος ?? το βαψιμο με τα ολα του (γυαλοχαρτα, στοκος, χρωμα κλπ..) ποσο σου κοστισε???
Κοιτα να δεις...αν ξερεις την τεχνικη και πειραματιστεις λιγο καπου πριν αρχισεις ειναι ευκολο...δεν χρειαζεται ουτε κομπρεσερια ουτε φουρνους ουτε τιποτα,αρκει να πιανουν και λιγο τα χερια σου και να εχεις υπομονη. Στον χρωματοπωλη που ψωνιζω, μου χρεωνει 10Ε το σπρει.Αυτο επειδη το εκανα μονης εφαγε 4 σπρει χρωμα και 2 ασταρι,βαλε και ενα ασταρι πλαστικου για τα πλαστικα και ενα στοκο...γυρο στο 80αρι πηγε η δουλεια.παντως για να στο βαψουν εξω παει πολυ παραπανω!
Strogylofanareas!!!! Moderator
Ονομα : Ηλιας Τόπος : Ακρατα Ηλικία : 28 Μηχανη : Honda C50 (Στρογγυλοφαναρο) 72cc Αριθμός μηνυμάτων : 1215
λοιπον επειδη εκατσα και το διαβασα ολλο εχω κατι αποριες ρε φιλε με 400 ευρω πηρες 2 μηχανακια και 7 μοτερ? τις ζαντες μονος σου τις ελυσες και τις εδεσες? με τα αυτοκολητα αυτος που θα στα εκανε φτιαχτα θα στα εκανε οπως τα μαμισια η διαφορετικα? μιας και εχεις γνησια ποδια ηθελα να σε ρωτησω αμα την καιει η σεμπρινγκ εγω εχω ιμιτασιον και θελω να παρω γνησια καινουρια την ιμιτασιον η μοτοσπορτ που ειχα την ειχε καψει.. να σου πω τα βιδακια τα γνησια τα αγωρασες?
Τις ζαντες τις ελυσα και τις εδεσα μονος...εκανα και ακτινολογηση(δυσκολο αλλα το πετυχα)
Αυτος με τα φτιαχτα αυτοκολλητα θα τα εκανε σχεδον ιδια...μου τα εδειξε δηλαδη αλλα σαν τα γνησια δεν ηταν...ηθελε και 60 ευρο( και 50 χωρις αποδειξη ο μεγαλοψυχος)
Για να μην την καει την εχω τροχισει την ποδια με το dremmel και δεν ακουμπαει... Καινουργια γνησια ειναι πανακριβη...εγω τωρα θα την βαψω και αυτη.Στο αλλο που την εβαψα πετυχε και δεν ξεφλουδισε
Τα βιδακια τα επαιρνα καθε κυριακη απο το σχιστο απο αυτον που φερνει πραματα για αστρεα. Ειχε 3 μπολ γεματα και καθε κυριακη εφερνε κιαλλα!
Γλάρος Junior ducker
Ονομα : kammeni flatza Τόπος : AIGALEOU AVENUE Ηλικία : 31 Μηχανη : ΗΟΝDA C50 100cc Αριθμός μηνυμάτων : 666
τα μοτερ χωρις χαρτια ετσι? ειχαν μεγαλη διαφορα δλδ τι στο χρωμα.. ρωταω γιατι μπορει να το κανω δλδ θα ακουμπαγε ε? νομιζω 150 εχει.. δεν μπορω τα ιμιτασιον καθολου μαλλον πρεπει να ξαναπαω σχιστο αυτη την σελα που του εχεις βαλει τι εντυπωσεις εχεις?
εμενα δεν μου αρεσει ρε φιλε ειναι τσιμεντο θα παω να την σκαψω οχι πολυ και ισος αλλαξω και αυτο που εχει μεσα αμα γινεται και απο πανω σκευτομαι για μπακλαβα μαυρη.. η γνησια ειχε πουπουλα μεσα
μια ερώτηση πόσο πάει μια ποδια για το συγκεκριμένο παπί... γτ μου είπαν 40 ε και δεν παίζει να δώσω τόσα...απλά είναι σπασμένη λίγο πάνω στην γωνία και ήθελα να την αλλάξω