Όλα όσα διάβασα από τους από πάνω είναι σωστά, με μια μικρή παράλειψη για το Address, είναι και αυτό ψεκαστό. Οι εντυπώσεις μου μετά από 1 χρόνο συμβίωσης και 9100 χλμ:
1. Είναι στην τιμή που θα έπρεπε να είναι όλα τα παπιά, άντε και 100 ευρώ παραπάνω δικαιολογώ. 2600 για παπί, απλά δεν παίζει αυτή η τιμή που έχει το crypton, ΟΜΩΣ! θα στα βγάλει μέχρι και το τελευταίο ευρώ, κυριολεκτικά μηδέν προβλήματα. Φίλος είχε το Address, και μετά από 2 σπασμένα σασμάν το έδωσε και πήρε Crypton.
2. Λογικές τιμές σε ανταλλακτικά, ανταποκρίνονται στην χρήση που προορίζονται, και όχι τιμολογιακή πολιτική Yamaha. Σήμερα έκανα service το crypton Χ (το απλό είναι) της δουλειάς (22700 χλμ), λάδια, φίλτρα, τακάκια, σιαγώνες, ρύθμιση βαλβίδων = 103 ευρώ (τα 45 ήταν η εργασία). Απαράδεκτο.
3. Μοτέρ σαν να είναι ηλεκτρικό, κλασσικό Σουζουκάκι, αλλά πολύ αδύναμο. Στα 78 κιλά που είμαι εγώ, πρέπει να φάει πολύ χοντρό σκίσιμο και αρκετή υπομονή για να δει τα 100 στο κοντέρ, πιάνει τα 80 εύκολα, τα 90 με κάποια δυσκολία, τα 100 με προσευχές. Ήμουν δικάβαλο σε crytpon X φίλου και έπιασε στην ανηφόρα της Κατεχάκη πριν στρίψεις για να μπεις Αττική οδό στο ρεύμα προς Ηλιούπολη 80 χλμ με 2α. Δεν υπερβάλλω καθόλου και αν δεν ήμουν πάνω όποιος και να μου το έλεγε δεν θα το πίστευα. 80 με 2α δικάβαλο σε ανηφόρα. Της δουλειάς μου (delivery) το crypton που έχει φάει χοντρό μπούκωμα λόγω της φύσης της λειτουργίας του (1η - 2α, σβήσε, ανάψε) πιάνει εύκολα τα 100. Το Address, σχεδόν ποτέ. 10 κυβικά και διπλάσιες βαλβίδες κάνουν τρελή διαφορά (και στην τιμή φυσικά).
4. Όσο τρίζει το innova (ο ίδιος λόγος με σένα που το αππέριψα) άλλο τόσο τρίζει και το Address, το'φαγα στη μάπα τελικά, δεν το γλίτωσα. Συντονισμός πλαστικών, από τις μεσαίες και μετά υπάρχει και εδώ.
5. Υπερβολικά μαλακό μπροστινό, πατάς απότομα μπροστινό φρένο και τερματίζει για πλάκα, πήγαινε άλλαξε κατ'ευθείαν υγρά μπροστινού, ειδικά αν είσαι πάνω από 80 κιλά, γιατί με τα ψεύτικα μαμά λάστιχα που φοράει (που θα πρέπει και αυτά να τα αλλάξεις, αν και τώρα που καλοκαιριάζει δεν θα έχεις τόσο μεγάλο θέμα) θα έχεις σοβαρό πρόβλημα στα απότομα φρεναρίσματα.
6. Δυνατά φρένα, κυρίως το μπροστινό, τα ταμπούρα είναι παντού τα ίδια. Θα είναι εκεί για να σε σώσουν σε δύσκολες στιγμές. Το μπροστινό θα έχει τερματίσει στο πρώτο πάτημα, το σκατουλάκι θα έχει φτάσει στην κάλτσα σε χρόνο dt/2 επειδή ξέρεις ότι τα λάστιχα δεν είναι ούτε για πότισμα, αλλά θα εκπλαγείς από την τελική απόδοση φρεναρίσματος, μόνο και μόνο από το ίδιο το φρένο. Αν το συνδυάσεις με σφίξιμο πηρουνιού, και ένα ζευγάρι metzeler/pirelli, τότε θα τους χαζεύεις όλους στον δρόμο με τα endo σου σε κάθε φανάρι.
7. Ηλεκτρικά Γ.Τ.Π.Κ. Είχα πολύ σοβαρό πρόβλημα, όπως είπα και στο topic του νέου μέλους. Θέλει μεγάλη προσοχή με την υγρασία, προσπάθησε όσο μπορείς να την αποφεύγεις, την ακούει άσχημα.
8. Θέση οδήγησης - σέλα και άνεση σαν του Address, απλά δεν υπάρχει αλλού. Αν βάλεις δίπλα - δίπλα ένα Address και ένα Daytona, θα γελάς μια βδομάδα. Μου μοιάζει ότι μου πήρανε μέτρα και φτιάξανε παπί ειδικά σχεδιασμένο για μένα, τα πάντα είναι εκεί που πρέπει.
9. Κιβώτιο πολύ καλό, πολύ θετικό, δεν πετάει ταχύτητες, ακούει κάθε σου κίνηση, μαλακό, όπως ακριβώς πρέπει να είναι ένα παπιοκιβώτιο, απόλυτα ικανοποιημένος. Εκτός του ότι η αλλαγή της 2ας ακούγεται αρκετά και έχει μια κάπως βαριά αίσθηση, αλλά αυτό όφειλεται επειδή δεν έχει μεγάλη ταχύτητα το μηχανάκι. Χαίρεσαι όμως να βάζεις 3η και 4η, σαν βούτηρο μπαίνουν. Στο crypton είναι σαν να βαράς με βαριοπούλα ένα καζάνι, πολύ θορυβώδες και πολύ σκληρό και βαρύ.
10. Εντύπωση μου έκανε ότι στο δικάβαλο δεν πολυνοιώθει, το μοτέρ δεν δείχνει να ζορίζεται τόσο όσο θα περίμενες, 90 βγάζει μονός, 90 θα βγάλει και διπλός, στον ίδιο χρόνο, πολύ θετικό για μένα.
11. Λόγω ψεκασμού (άρα και χαμηλότερης κατανάλωσης χαμηλά) χαμηλά είναι ψόφιο. Είναι που είναι γενικά αδύναμο, χαμηλά είναι λες και είναι σβηστό. Όχι τόσο όσο το crypton, που για να ξεκινήσεις με 1η μετράς 3 δευτερόλεπτα λες και έχει turbo lag, (φυσικά μετά αυτό αρπάζει και δίνει αίσθηση 250 σε επιτάχυνση, 4βάλβιδο γαρ), αλλά και πάλι βλέπεις ότι χαμηλά δεν...
12. Καλός χώρος κάτω από τη σέλα, χωράνε αρκετά πράγματα. Αδιάβροχη στολή, γάντια, κλειδιά, τσιγάρα, χαρτιά, κινητά κλπ θα τα χωρέσει όλα αυτά μαζί.
13. Κατανάλωση. Γεμίζω με 6.5 ευρώ 4 λίτρα (4.2 είναι η μέγιστη χωρητικότητα) και με νορμάλ ταχύτητες 60-80, μου βγάζει 150-160 χλμ.
14. Όταν το παραλάβεις τσέκαρε την εργαλειοθήκη. Σε μένα έλειπε η λαβή του κατσαβιδιού, και επειδή είναι διπλό (από τη μια κανονικό και από την άλλη στραβοκατσάβιδο) δεν μπορείς να κάνεις δουλειά καθόλου χωρίς τη λαβή. Μπορεί και να μου το σουφρώσανε τα καλόπαιδα εκεί πριν μου το δώσουν. Τσέκαρε να δεις αν λείπει τίποτα.
15. Τον δείκτη βενζίνης μην τον πολυεμπίστευεσαι, επειδή το τεποζίτο προφαβώς δεν είναι τετράγωνο, στα πρώτα 50 χλμ αν είναι φουλ γεμάτο, ο δείκτης δεν θα κάνει κιχ, μετά θα πέφτει όμως λες και έχει τρυπήσει το τεπόζιτο. Όταν φτάσει στη μέση, να ξέρεις ότι έχεις περίπου το 1/3 (πάντα αν το έχεις τιγκάρει, έτσι; δηλαδή τουλάχιστον 6 ευρώ ή 3.8 λίτρα σε σχεδόν άδειο τεπόζιτο.)
Δεν μου έρχεται κάτι άλλο, αυτά τα λίγα
Το σύγκρινα με το crypton, γιατί είναι το μοναδικό 2ο μηχανάκι που έχω προσωπική εμπειρία και άποψη, όχι για κάποιον άλλο λόγο, το crypton για μένα είναι μια κατηγορία μόνο του. Εγώ το Kawasaki ΖΧ130 γούσταρα, και ίσως να έπαιρνα και το modenas X-cite (τα ίδια είναι, μαζί σχεδιάστηκαν/κατασκευάστηκαν) λόγω άτοκου διακανονισμού, φτηνών ανταλλακτικών και πολύ όμορφων σχεδίων, αλλά δυστυχώς κατέληξα στο Address μόνο και μόνο λόγω τιμής.
Γενική εικόνα: Επειδή μάλλον βλέπεις ότι το ψιλοέθαψα, θα σου πω γιατί τόσο σκληρή κριτική. Το πρώτο μου μηχανάκι ήταν ένα Κ8 600. Όταν λοιπόν πήρα το Address (επειδή η βενζίνη πήγε 1.40 πέρυσι τέτοια εποχή και κάνω minimum 70 χλμ τη μέρα, χωρίς βόλτες, μόνο δουλειά - σχολή, δηλαδή 25 ευρώ κάθε 3 μέρες -και χωρίς να βγω βόλτα!- που απλά δεν παίζει αυτό το σενάριο, και βάλε και τα service) και επειδή είχα συνηθίσει σε υψηλή ποιότητα κατασκευής από τη μαμά Suzuki, όπως και εσύ άλλωστε -είμαι σίγουρος- με το V-strom, ξενέρωσα άσχημα. Ξενέρωσα γιατί, εντάξει παπί είναι, 1700 ευρώ κάνει, αλλά κάτσε ρε φίλε, Suzuki γράφει πάνω, όχι Daelim, Jingsang, και Praktiker, σωστά; Ε και την είδα αρκετά πεσμένη την ποιότητα κατασκευής (γαμώ την Ινδία μου μέσα). Οπότε η κριτική μου είναι με γνώμονα το επίπεδο κατασκευής των γιαπωνέζικων (τα GSXR δηλαδή). Γενικά θα πω ότι είναι τίμιο, αποδεκτό, θα κάνει τη δουλειά που θες, χωρίς πολλά πολλά και φανφάρες, τόσα δίνεις τόσα παίρνεις. Δεν θα ήταν τίποτα από τα 2 αν δεν είχαν ρίξει την τιμή των 2000€ ευρώ που ζήταγαν μέχρι και το 2008, εκεί πας με κλειστά μάτια σε Kawa/Modenas.
Εύχομαι ολόψυχα να μην σου κάνει κιχ, να είναι όλα κομπλέ, να το χαρείς και να σου κάνει τη δουλειά για την οποία το πήρες, άνετα και απροβλημάτιστα. Καλά χλμ. πάντα όρθιος και πάντα κράνος, ακόμα και στο περίπτερο.
Όποια άλλη ερώτηση, εδώ είμαστε.