Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Το πρώτο επίσημο ελληνικό φόρουμ αποκλειστικά για τους duckriders!!
να ρωτισο στον honda c50 6v εαν αλλαξω βολαν το κανω 12v και βαλλω assa 50mm στροφαλομπιελα θα εχει καμια διαφορα εαν το κανv το ιδιο πανο σε honda c50 12v τι θελω να πω ενα honda c50 6v εαν γινει 12v δεν διαφερει πουθενα με το honda c50 12v
innovakias_on_F1ZR Baby ducker
Τόπος : Ινδονησια Ηλικία : 65 Μηχανη : F1zrR+ Innova + crytpon X Αριθμός μηνυμάτων : 126
Μικροδιαφορα μονο απο στη μερια του καρτερ στα πηνια θα πρεπει να (σπασεις ενα κομματι αλουμινιου ) για να φωλιασει η βαση του ματιιου της νεας πηνιοπλακας
Ευκολα μπαινει ολο το μοτερ εχει 2 βασεις στα ιδια σημεια
Μονο που θα χρειαστεις ακομη εξατμιση , μασπιε οδηγου για μιζατο , πενταλ οπισθιου φρενου απο supra και πλεξουδα φυσικα αφου απο πλατινατο θα το κανεις με cdi