Θα σας κουράσω λιγάκι με τη δική μου ιστορία..
Λοιπόοον, έχουμε και λέμε!
Υπήρχαν 2 στρογκυλοφάναρα ένα 6v πλατινάτο και ένα 12v ηλεκτρονική!Εκ των οποίων το 6v κάποτε κλάπηκε, βανδαλίστηκε και για καλή μας τύχη βρέθηκε μετά απο κανα χρόνο.Το αφήσαμε στην άκρη στη κατάσταση που το παραλάβαμε απο την ασφάλεια και εγώ τότε πούλησα την κεφαλή του θεωρώντας πως δν θα το ξανακυκλοφορήσουμε (16 χρονών τότε που να μου κοβε πως όλα φτιάχνονται όρεξη να χεις..).θεωρημένες άδείες όλα κομπλέ και το μηχανάκη μένει στην άκρη χωρίς κεφαλή και σε άθλια κατάσταση.
Πάμε τώρα στο 12v!δούλευε κανονικά το μοτεράκι του, ηλεκτρικά!όλα πάνω του πέρα απο κάτι σπασμένους διακόπτες, μαλακές αναρτήσεις και τα λοιπά σημάδια του χρόνου που κουβαλούσε στη πλάτη του.Χτυπάει μπιέλα στα 72cc ανοίγουμε με το μάστορα, καινούργια μπιέλα καινούργιο κυλινδροπίστονο 72cc και οτιδήποτε άλλο ψιλοπράγματα ήθελαν αλλαγή μέσα στο μοτέρ!Το βγάζω έξω στρώνω, το μηχανάκι δούλευε ρολόι!Και πολύ δυνατό!Ότι 72αρι υπήρχε το πάταγα!
Φόραγε και κεφαλή 6v 72αρα...
Με τα πολλά πολλά κάποια μέρα κουρεψε σασμάν! Η τότε λύση να βάλω πάνω τον κινέζο lifan 110cc στα ίδια λεφτά θα μου βγαινε με το να κάνω επισκευή για άλλη μια φορά έ και σκέφτηκα και 110cc αντί για 72! Σύμφερε! Πετάω πάνω τον κινεζο στρώνω, ρολόι το μηχάνημα!Με σταματάνε σε 2-3-4 μπλόκα κυριλέ το μχνκι ποδιά πάνω φλας καθρέπτης όλα!Μόνο μια σέμπριγκ ίσα να σπάει ο πάγος αλλά έλα που είχε αθεώρητες άδειες 20 χρόνια.. Δεν εμ γράφουν αλλά έχω βαρεθεί όλες τις φορές να κάθομαι και να εξηγώ!Παίρνω απόφαση να τα μεταφέρω όλα στο 6v που τα έχει όλα απο χαρτιά αλλά είναι παρατημένο.
Και κάπως έτσι ξεκινάει το πρότζεκτ και η αναβάθμιση.
Σκελετός 6v βάψιμο, μπροστινά απο astrea grand (μαυρα ταμπουράτα), τιμόνι 12v, πλεξούδα καινούργια 12v, lifan μοτερ, αστρατο ψαλίδι, αναρτήσεις yss, ποδιά γνήσια απο το 12v.αργότερα μπήκε glx ψαλίδι γιατί το αστρατο δεν με άφηνε να τεντώσω αλυσίδα γιατί θα βρησκε το λάστιχο στο φτερό και δεν ήθελα να το κόψω..
Άρα στην άκρη έχουν μείνει 2 μοτεράκια ένα 6v (αυτό που είχε την πρώτη πίσω) χωρίς κεφαλή και ένα 12v με κουρεμένο σασμαν.
Επίσης πριν κουρέψει σασμαν είχα πάρει κυλινδροπίστονα 51mm (Ρικ κύλινδρο ναρίτα πιστόνι) κοντή διαδρομή να του βάλω αλλά χάρη στο σασμαν τ έβαλα στην άκρη και αυτά μαζί με το μοτερ!
Τώρα μετά απο 2 χρόνια που χω το κινέζο πάνω με πάνω απο 20000km και με μόνο αλλαγή λάδια μπουζί και βενζίνη αποφάσισα να λύσω μόνος το μοτερ το 12v να δω τι πρόβλημα έχει πάθει ακριβώς!(τότε φοβόμουν να το λύσω μην χαλάσω τπτ
)
έλυσα και βρήκα φαγωμένο το γρανάζι της πρώτης και στους δύο άξονες..
Άρα μόλις βρω ένα σασμαν θα το δέσω το μοτερ με το κύλινδρο 51mm (Ρικ) και πιστόνι φουλ μπομπε 6v (Ναριτα) και την 72αρα κεφαλή για να δω πως θα πηγαίνει και πόσο θα αντέξει!
Αυτή πάνω κάτω ήταν και η ιστορία μου με τα C50 και δεν έχει τελείωσει... συνεχίζεται όσο μπορούμε και έχουμε ακόμη μια δεκάρα στην άκρη..
Υ.Γ.
Δεν ξέρω αν το χω βάλει στη σωστή ενότητα, εάν όχι ας μπει στην σωστή...