Να πω και την εμπειρία μου με το συγκεκριμένο μοντέλο.
Έψαχνα για μετάχειρο παπί και είχα βάλει χρηματικό όριο τα 1500 ευρώ. Είχα βρει προσεγμένο kaze r με 1000 ευρώ. Κάποια στιγμή είδα δίπλα το lifan. Το είχε 1300 ευρώ. Έκανα ένα δικτυακό έλεγχο για την εταιρεία, ήταν και η εποχή που όλοι έβαζαν τους κινητήρες της σε διάφορα παπιά και το αποφάσισα. Το σκεπτικό ήταν πως ότι και να πάθαινε από κινητήρα τον άλλαζα νόμιμα με 280 ευρώ, τα πλαστικά όλα έκαναν 100 ευρώ και υπήρχαν ανταλλακτικά και αξεσουάρ για τα υπόλοιπα περιφερειακά λόγω yamaha z 125.
Στο παπί αλλάχτηκαν αμέσως λάδια (σημαντικό όπως έμαθα γιά όλα τα κινέζικα), στρώθηκε ευλαβικά και άρχησαν να βγαίνουν τα συμπεράσματα.
Απόδοση
Επειδή αρκετοί ρωτάνε για την τελική, αν όχι όλοι, το παπί δείχνει εύκολα 90 κοντέρ και 110 χωρίς να σκύψω σε ευθεία. Προσοχή όμως. Το κοντέρ κλέβει 10 με 15% οπότε τα 100 είναι στην πραγματικότητα 90-85. Η κατανάλωση είναι 2,5L/100χλμ.
Οδηγική συμπεριφορά
Το πιρούνι τερματίζει εύκολα και το πίσω αμορτισερ είναι σχετικά σκληρό και με δυνατή απόσβεση επαναφοράς. Τα λάστιχα ήταν χάλια και ευτυχώς χρειάστηκε μόνο μια ελαφριά χύμα για να τα αλλάξω με κάτι επώνυμο. Τα φρένα είναι καλά με τα μόνα προβλήματα να δημιουργούνται για το μπροστινό επειδή τερματίζει το πιρούνι και για το πίσω η έλλειψη αίσθησης.
to be continued