[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Λοιπον παιδια λιγα λογια για το μηχανακι αναλυοντας ενα ενα τα επιμερους, με βαθμολογια σε παρενθεση
Τιμη (10/10) 800 ευρω , μια πολυ καλη τιμη πιστευω για καινουργιο
Κινητηρας (8/10) ο γνωστος lifan 50 , μεχρι στιγμης αποδεικνυεται καλος, φυσικα δε παιρνει τα ποδια του αλλα δεν εχω βγαλει κοφτες ακομα γιατι ειμαι στο στρωσιμο
κιβωτιο (7/10) υπαρχει ενα θεματακι με τις διαδρομες, πχ τριτη και τεταρτη ειναι σχεδον το ιδιο. Κατα τ'αλλα ομως μπαινουν ευκολα και ανετα
σκελετος (7/10) ελαχιστα σημεια με σκουρια, κυριως στο σταντ. Αυτο πιστευω ωφειλεται στο μαγαζι που το πηρα που το ειχε πεταμενο μες τη σκονη σε μια γωνια.
εξοπλισμος (10/10) εχει μονοσοκ αναρτηση πισω, δισκοφρενα μπροσ πισω, στροφομετρο, 3 σκαλες για φωτα. Το πιο κοντινο σε αυτα ειναι νομιζω το kymco jetix που κοστιζει 1400+ ευρω.
λαστιχα (?/10) ηρθε με κατι μαο τσε τουνγκ λαστιχα απο nylon. Λογω της χαμηλοτατης ταχυτητας, του καλοκαιριου και των στεγνων δρομων δεν ειμαι σε θεση να βαθμολογησω. Μεχρι στιγμης καλα μου φαινονται. Φυσικα απο Σεπτεμβρη αλλαγη σε σοβαρα λαστιχα.
οψη (9/10) εμενα προσωπικα μ'αρεσει πολυ σαν οψη, ειναι αντιγραφη βεβαιως του Ζ
πλαστικα (7/10) Σε μερικα σημεια μετρια συναρμολογηση και μετριο κουμπωμα. Τιποτα ομως που θα σε κανει να ξενερωσεις
συντηρηση (9/10) Τα πλαστικα του Ζ κουμπωνουν απ'οσο ξερω, και μηχανικα ειναι lifan που σημαινει πληθωρα ανταλακτικων σε χαμηλες τιμες
ηλεκτρικα (8/10) Μεχρι στιγμης μια χαρα ολα, εχει μεχρι και ηχητικη ειδοποιηση οταν εχεις φλας
φρενα (9/10) Μπρος πισω δισκοφρενα, καλη αποκριση
Γενικα (9/10)
Πρωτου με αρχισετε με διαφορα τυπου "σιγα ρε φιλε δεν ειναι ιαπωνικο" κτλ κτλ, εχω να πω τα εξης. Το μηχανακι το εχω ελαχιστο χρονο και φυσικα η βαθμολογια μου ειναι αναλογη με τον χρονο, δε ξερω αν στο μελλον βγουν προβληματα κτλ κτλ. Το 9/10 ειναι η προσωπικη μου βαθμολογια και οχι βαθμολογια ειδικων. Αυτα