Συνεχίζω ....
Που είχα μείνει? Α! ναι μια φωτό απο τα o-rings του αξονα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Να και τι μαρκα είναι η παλιοκατσαρόλα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Στην εισαγωγή δεν είχε βρώμα (φυσικό)
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Βγήκε και η βίδα του ρελαντί , δίχως ροδέλα φυσικά αφού κάποιος τεχνικάρας την εχασε και εβαλε σκέτο το ελατήριο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Η pilot screw του μίγματος , με ενα o-ring πατημένο σαν τσιγαρόχαρτο.
Ευτυχώς ταίριαξε ενα απο αυτά που εχω αγοράσει κατα δεκάδες για τα καρμπς της XL, και βρίσκονται πολύ εύκολα στην Σπ. Πάτση αρκεί να έχεις το δείγμα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]και ο βραχίονας απο το βαρελάκι της βελόνας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Την βαλβίδα επιτάχυνσης δεν την εβγαλα, φοβήθηκα μην και σχιστεί το λαστιχάκι της που είναι σαν μικρή φυσούνα , το ελατήριο της εμεινε μέσα στην φωλιά της στο λεκανάκι και δεν το εβγαλα, απλά πρόσεχα μην τυχόν η πίεση του αέρα το βγαλει και το ψάχνω και αυτό .
Τα o-ring ηταν όλα σε καλή κατασταση
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Αυτήν ΔΕΝ την πειράζουμε , ας εχουμε περιέργεια ενα σωρό, ξέρω τι σας λέω ..
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Ακολουθεί καθαρισμός κατα βούληση, ρίχνουμε σπρέυ σε καθε τρύπα περιμένουμε 2-3 λεπτά και φυσάμε με πίεση, αυτό επαναλαμβάνεται 3-4 φορές για κάθε τρύπα.
Προσοχή στα μάτια το σπρέυ είναι επικίνδυνο αμα το φας στην μάπα ....
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Το λεκανάκι καθαρίστηκε και μπήκε σιλικονούχο σπρευ στην λαστιχένια φλάτζα του , φλάτζα που δεν υπάρχει πιά σαν ανταλακτικό και αν έχει διαρροή πρέπει να κοπεί καινούργια
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Οση ώρα γίνεται ο καθαρισμός με βενζίνη εξωτερικά, μετά με διαλυτικό νιτρου εξωτερικά και με το σπρέυ εσωτερικά τα ζιγκλερ παίρνουν το μπανακι τους σε σπρευ καθαρισμού
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Μέχρι τελικά να μπουν στην θέση τους με λογικό σφίξιμο πάντα ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Μπαίνει φλοτερ , βαλβίδα και το λεκανάκι
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]η βίδα του drain
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]του ρελαντί, που εβαλα ξεχνώντας το ελατήριο που περίσεψε στο τέλος ....
(φαίνεται και στην φωτό οτι δεν εχω βάλει το ελατήριο )
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]ο αξονας με το
ελατήριο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]ο βραχίονας και η βίδα που τον συγκρατεί, ενώ πριν εχει μπεί φυσικά το ποτήρι με την βελόνα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Αφού τοποθετηθεί και ο βραχίονας της βαλβίδας επιτάχυνσης , γίνεται η ρύθμισή του , αφού το βιβλίο γράφει να αρχίζει να πιέζεται η βαλβίδα οταν το γκάζι είναι στο 1/3 της διαδρομής του, κάτι που πρέπει να γίνει με το καρμπ εκτός η δίχως συνδεδεμένες τις ντίζες
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Ολα καθαρά και στην θέση τους , αστεία αστεία αυτά τα σπρέυ καθαρισμού κάνουν δουλειά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Τα orings της εισαγωγής είναι οχι σε καλή αλλά σε αριστη κατασταση , παρότι είχαν αγοραστεί χύμα απο την Σπ. Πάτση το 2005 πρός 1 ευρώ τα 10 τεμ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Και επιστροφή στον πάπο,
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Τοποθετηση του ρουμπινετου , αλλά τζίφος, τρέχει συνεχώς , οποτε πάω για αλλαγή .
Και δεν φτάνει αυτό αλλά επειδή το ρουμπινέτο ανοίγει με υποπίεση η τρύπια μεμβράνη αφήνει αέρα να περνάει στον λαιμό εισαγωγής μέσω της υποπίεσης και να φτωχαίνει το μίγμα. Ετσι εξηγούνται τα ανεβικατεβάσματα στο ρελαντί και τα μικροσκασίματα οταν αφηνα γκάζι .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Και τοποθετηση ... είπαμε δύο βίδες, δύο ντίζες, 2-3 σωληνάκια, ολα προσβάσιμα με την μέγιστη ευκολία.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Πήρε με την μια, το μίγμα το ρύθμισα στο 1 5/8 εξω κατα τας γραφάς, και βλέπω τι θα μου πεί το μπουζί.
Λίγο το ρελαντί ηθελε ανέβασμα και τέλος.
ΥΓ 1: Με αυτό
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]θα δώ τι θα κάνω .... αν και πρέπει να ταπώσω το σωλήνα υποπίεσης ωστε να μην τραβάει αέρα το καρμπ, αντε τώρα να βρείς ενα της προκοπής απο κάνα χρέπι.
ΥΓ 2: Εχει ενα σωλήνα απο την βάση του λαιμού που καταλήγει σε ενα πλαστικό κλειστό κουτί αυτός ακουμπούσε στην κόρνα αν δεν κάνω λάθος και απο τους κραδασμούς εχει φθαρεί και τρύπησε, είναι 7mm εσωτερικά, του εβαλα λίγη ταινία προς το παρόν, μέχρι να ατον αλλάξω, θα βάλω μάλλον σιλικόνης γιατι εχει δύο κούρμπες και δεν πιστεύω σωλήνας απλός να γυρίσει δίχως να τσακίσει.
Αυτά.