Αφου τελικά πήρα την απόφαση να κατεβάσω
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]και να ανοίξω τον κινητήρα έλυσα κ την κεφαλή.
Αυτό που είδα ήταν λίγη μαυρίλα, η μήπως είναι πολλή? δεν ξερω, 1η φορά ασχολούμαι κ δεν το κατεχω το άθλημα, οποτε αν τελικά ξαναδουλέψει αυτό θα σημαίνει οτι οι Τζαπάνηδες φτιάχνουν καλά μηχανάκια.
Λοιπόν αυτη είναι η κεφαλή:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Το πρώτο που έκανε εντυπωση ηταν που το γρανάζι του εκκεντροφόρου που είχε κ αυτό τα ίδια σημάδια περιμετρικά έτριβε πάνω στο καπάκι του , αλλά κ στην κεφαλή
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Δεν εδωσα σημασία , αλλά παρατηρώντας το ρουλεμαν απο αυτή την μεριά του εκκεντροφόρου
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]είδα οτι είχε ενα παίξιμο κατα μηκος καπου 3-4 χιλιοστά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Κακό αυτό ε? Μάλλον, αυτό σημαίνει οτι η λίπανση στο σημείο αυτό δεν ηταν σωστή η οτι είχα θέμα με την κεφαλή κ μάλιστα με την φωλιά των ρουλεμαν.
Επειδή είχα μια δεύτερη κεφαλή έκανα και σε αυτήν τον ιδιο έλεγχο αλλά δεν είχε αυτό το πρόβλημα κ ο εκκεντροφόρος ηταν σταθερός.
Ομως σε σχεση με την δική μου είχε αυτή την φθορά :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Κακό κ αυτό? Κρίμα ...
Λ7 δεν υπάρχουν για αγορες, το μηχανουργείο ζητάει πολλά για να γεμισει την δική μου ωστε ηνα φτιαχτουν νεες πατουρες/φωλιές κ ετσι η μόνη λύση είναι να χρησιμοποιήσω την ελαφρώς φαγωμένη εφεδρική.
Εσείς τι λέτε, να την τοποθετήσω η θα βγαλει πρόβλημα μελλοντικά?