Μαζί με το πίσω ψαλίδι , σειρά έχουν τα πλαινά καπάκια για βάψιμο .
Καπάκια εξω λοιπόν και αφου τρίφτηκαν να φύγουν τα χτυπήματα έπεσε ασταρι σε σπρέυ, ακολουθησε ξανά δεύτερο χερι αστάρι και τα ντουκόχαρτα πήραν φωτιά:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Μετά το δεύτερο χέρι αστάρι εφτασα εδώ:
Διαφορικό απο το Τ50, που τελικά θα διαιρεθεί για να βαφτεί κομμάτι κομμάτι:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Αριστερό καπάκι κ ψαλίδι:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Δεξί καπάκι
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Οι αλοιφές αναμένουν για το γυαλίσματα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Οι βίδες απο τα καπάκια αγοράστηκαν αλεν ανοξείδωτες, άλλα 15 ευρουλάκια, κ ξέχασα κ τις ροδέλες και πρέπει να ξαναπάω.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Ευτυχώς που βρήκα τις φιμπερένιες ροδέλες που στεγανοποιούν τις κάτω βίδες απο το δεξί καπάκι
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Τα ρουλεμάν απο το διαφορικό αγοράστηκαν απο την KOYO, όχι απο την Ιαπωνία αλλά απο την εδώ αντιπροσωπεία , 4 ρουλεμάν 22+φπα και 10 ευρώ σε μηχανουργείο για να βγούν τα παλιά κ να πρεσαριστούν τα καινούργια
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Οι τσιμούχες για το διαφορικό γνήσιες αφού δεν έβρισκα δεξιόστροφες στα νουμερά τους στο εμπόριο, βρήκα όμως τα Οριγκ και σχετικά φθηνά, ενα δεκάευρω οι τσιμούχες και κάπου 8 ευρώ τα ορινγκ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Κόπηκε και η φλάτζα απο το αριστερό καπάκι του βολάν σε γνωστό ''φλατζάδικο στην Θηβών
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]