Duckriders.gr
Yamaha Townmate , main jet κοινώς ζιγκλερ Logo2511
Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
Yamaha Townmate , main jet κοινώς ζιγκλερ Logo2511
Αυτήν τη στιγμή βλέπετε το duckriders.gr σαν επισκέπτης.Αν έχετε λογαριασμό,κάντε την σύνδεση σας εδώ για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του.Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό,μπορείτε να εγγραφείτε τώρα εδώ!
Duckriders.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Το πρώτο επίσημο ελληνικό φόρουμ αποκλειστικά για τους duckriders!!
 
ΠόρταλΦόρουμΕικονοθήκηΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 Yamaha Townmate , main jet κοινώς ζιγκλερ

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΝικόλαςXL
Baby ducker
Baby ducker
ΝικόλαςXL


Αριθμός μηνυμάτων : 179

Yamaha Townmate , main jet κοινώς ζιγκλερ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Yamaha Townmate , main jet κοινώς ζιγκλερ   Yamaha Townmate , main jet κοινώς ζιγκλερ Icon_minitimeΣαβ 24 Σεπ 2016, 06:33

Αφου οι παλαιοί μηχανικάρες κ γνώστες απο κάρμπς κ τέτοια πράματα δεν υπάρχουν πιά, ισως τους πάτησε το τραίνο μαζί με τους μάγκες. Very Happy

Ο πάπος ηταν 49 κυβικά , με το δικό του πιστόνιον κ την δική του στροφαλομπιέλα.
Αφου άλλαξα τα ρουλεμάν στροφάλου κ μπιέλας , ήλλαξα κ κυλινδροπίστονον διατηρώντας την ίδια στροφαλομπιέλα αφού αν την άλλαζα με αυτήν απο το Τ80 θα έπρεπε να άλλαζα κ κεφαλή κ εκτός του ότι δεν βρήκα κάποια της προκοπής ανέβαινε κ το κόστος.

Ετσι μεγάλωσα τον κύλινδρο απο 49 κυβικά στα 79 αλλά διατηρώντας την στοφαλομπιέλα η διαδρομή παρέμεινε η ίδια κ τα κυβικά πλέον δεν είναι 79 αλλά 70 η το πολύ 71.

Ομως το Τ50 έχει κυρίως ζιγκλέρ 77.5 ενώ το Τ80 έχει 85.
Το ζιγκλερ του μίγματος είναι 12,5 κ στα δύο μοτερ.
Αρχικά είπα να αλλάξω το 14αρι καρμπ απο το Τ50 στο 16αρι του Τ80, αλλά εκτός του ότι
α) δεν βρίσκεται κάποιο της προκοπής,
β) αρκετοι επειδή είναι ίδια εξωτερικά πουλάνε το μικρό για το μεγάλο
γ) κυκλοφορουν Κινέζικα , αλλά φίλος που δοκίμασε δεν μπορεί να το συμμαζέψει.

Ετσι είπα να αφήσω το 14αρι κ να το ζιγκλερώσω.
Το θέμα είναι πόσο?
Τι ζιγκλερ να χρησιμοποιήσω?
Υπάρχει τρόπος υπολογισμού η θα πρέπει να πάω σε δοκιμές ελέγχοντας ανα διαστήματα το μπουζί?

Φυσικά θα ανεβάσω το μίγμα στις στροφές που ζηταει το μανουαλ για το Τ80, αλλά έχω θέμα με το κυρίως ζιγκλέρ επειδή φοβάμαι μην μου στεγνώσει ο κυλινδρος.

Δεδομένου ότι η βελόνα απο το 14αρι κ το 16αρι καρμπ είναι ακριβώς ίδια κ σαν κωδικός ανταλλακτικού , η μόνη διαφορά βρίσκεται στην φλογέρα, η οποία μετά απο 25 χρόνια δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό αλλά κ να υπήρχε δεν το διακινδυνεύω να την παραγγείλω αφου δεν ξέρω αν προσαρμόζεται στην φωλιά αυτής απο το 14αρι καρμπ.

Τωρα τι κάνω?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Yamaha Townmate , main jet κοινώς ζιγκλερ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Yamaha Townmate - T50 DIY φωτισμός με Led
» Yamaha Townmate T50 απορίες ...
» Yamaha Townmate, χρώμια
» Yamaha Townmate , βαψίματα διάφορα
» Yamaha Townmate DIY Windshield

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Duckriders.gr :: Πάπιες :: How to-Κάντο μόνος σου-
Μετάβαση σε:  
.
Copyright © 2010-2012, duckriders.gr
Forumgreek.com | Bikes | Associations (Motos) | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις