Αφου οι παλαιοί μηχανικάρες κ γνώστες απο κάρμπς κ τέτοια πράματα δεν υπάρχουν πιά, ισως τους πάτησε το τραίνο μαζί με τους μάγκες.
Ο πάπος ηταν 49 κυβικά , με το δικό του πιστόνιον κ την δική του στροφαλομπιέλα.
Αφου άλλαξα τα ρουλεμάν στροφάλου κ μπιέλας , ήλλαξα κ κυλινδροπίστονον διατηρώντας την ίδια στροφαλομπιέλα αφού αν την άλλαζα με αυτήν απο το Τ80 θα έπρεπε να άλλαζα κ κεφαλή κ εκτός του ότι δεν βρήκα κάποια της προκοπής ανέβαινε κ το κόστος.
Ετσι μεγάλωσα τον κύλινδρο απο 49 κυβικά στα 79 αλλά διατηρώντας την στοφαλομπιέλα η διαδρομή παρέμεινε η ίδια κ τα κυβικά πλέον δεν είναι 79 αλλά 70 η το πολύ 71.
Ομως το Τ50 έχει κυρίως ζιγκλέρ 77.5 ενώ το Τ80 έχει 85.
Το ζιγκλερ του μίγματος είναι 12,5 κ στα δύο μοτερ.
Αρχικά είπα να αλλάξω το 14αρι καρμπ απο το Τ50 στο 16αρι του Τ80, αλλά εκτός του ότι
α) δεν βρίσκεται κάποιο της προκοπής,
β) αρκετοι επειδή είναι ίδια εξωτερικά πουλάνε το μικρό για το μεγάλο
γ) κυκλοφορουν Κινέζικα , αλλά φίλος που δοκίμασε δεν μπορεί να το συμμαζέψει.
Ετσι είπα να αφήσω το 14αρι κ να το ζιγκλερώσω.
Το θέμα είναι πόσο?
Τι ζιγκλερ να χρησιμοποιήσω?
Υπάρχει τρόπος υπολογισμού η θα πρέπει να πάω σε δοκιμές ελέγχοντας ανα διαστήματα το μπουζί?
Φυσικά θα ανεβάσω το μίγμα στις στροφές που ζηταει το μανουαλ για το Τ80, αλλά έχω θέμα με το κυρίως ζιγκλέρ επειδή φοβάμαι μην μου στεγνώσει ο κυλινδρος.
Δεδομένου ότι η βελόνα απο το 14αρι κ το 16αρι καρμπ είναι ακριβώς ίδια κ σαν κωδικός ανταλλακτικού , η μόνη διαφορά βρίσκεται στην φλογέρα, η οποία μετά απο 25 χρόνια δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό αλλά κ να υπήρχε δεν το διακινδυνεύω να την παραγγείλω αφου δεν ξέρω αν προσαρμόζεται στην φωλιά αυτής απο το 14αρι καρμπ.
Τωρα τι κάνω?